چاپ مطلب چاپ مطلب

کسرایی فرماندار لاهیجان : در صدور سند مالکیت روستایی، لاهیجان در استان اول و از ۱۹ استان بالاتر است

اختصاصی همای گیلان : بهره برداری از ۶۰۰ جلد سند مالکیت  روستای سوستان با حضور فرماندار  لاهیجان و جمعی از مسئولین شهرستان بررگزار شد.

کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان در  این مراسم گفت: کشور های استکباری از روز اول با  تحمیل جنگ، محاصره اقتصادی  و تحریم تلاش کردند تا ما را تسلیم خود کنند و ملت را  از  مسئولین جدا  کنند  اما غافل از این بودند  که انقلاب  را خود  مردم انجام دادند.

کسرایی افزود: مردم زمانی که وارد  صحنه های انقلاب شدند  پذیرفتند  که  این انقلاب سختی های  بسیاری  دارد و آمدند  تا پای جان ایستادند.

photo_2016-02-03_21-06-50

وی اضافه کرد: امروز پس از ۳۷ این افتخار  را داریم که ایران  در دنیا با همه مشکلات و  فرازو فرود  هایی که داشت در حال حاظر به  عنوان یک کشور امن و قدرتمند  شناخته شده است.

فرماندار  لاهیجان اظهار داشت: با افتخار باید اعلام کنیم که  امروز  در لاهیجان ۲۷۰۰ هکتار  طرح تصحیح اراضی کشاورزی در دست اقدام  است و این در حالی است  که سال گذشته تنها ۱۳۰ هکتار  از اراضی کشاورزی تصحیح شده بود.

کاظم کسرایی با بیان اینکه امسال ۷۰ روستا از نعمت  گاز برخوردار خواهند شد  و  تاکنون ۵۱  روستا گاز رسانی شده اضافه  نمود: در سال  جاری همچنین توانستیم ۵۰ کیلومتر از راه های  روستایی شهرستان را آسفالت کنیم و تمام این کارها در  شرایطی صورت گرفت که کشور در  تحریم به سر  می برد و  قیمت نفت نیز  به کمترین میزان خود رسید، ما  باید باور داشته باشیم که می توانیم  با تلاش خود  همه ی  خواسته های خود را به ثمر  برسانیم.

وی به برف  اخیر  و مشکلی که برای  برق رسانی به بعضی از مناطق به وجود  آمده بود نیز اشاره  کرد و گفت: بسیاری از مردم طی ملاقاتی که با من داشتند اذعان کردند که  باور نداشتند برق  به این زودی به خانه هایشان برگردد، اما  با تلاش هایی که  صورت گرفت در حداقل زمان برق وصل شد و این نشان دهنده این است که اگر ما در  کنار هم باشیم و در کنار هم کار کنیم  ، نتیجه ی بهتری خواهیم گرفت.

فرماندار لاهیجان در ادامه بیان داشت: امروز از برکت انقلاب  و نظام اسلامی  شاهد این هستیم هر کسی که در حال کار و  زحمت بر روی زمین است ، سند مالکیت برای او صادر می شود.

کسرایی افزود: با تلاش های بنیاد  مسکن، اداره ثبت، دهیاری ها و شوراها توانستیم مقام اول استان در صدور  سند مالکیت را بدست آوریم و باید اعلام کنم که لاهیجان  به تنهایی از ۱۹ استان کشور در صدور سند مالکیت پیشی گرفته است.

کاظم  کسرایی فرماندار لاهیجان در انتها اظهار داشت: اگر در کنار هم باشیم و برای منافع  شهرستان ،استان و کشور گام برداریم موفق خواهیم شد و همکاری ،تلاش جمعی و وحدت سبب شده تا در لاهیجان شاهد اتفاقات خوب باشیم و در آینده نیز امیدواریم خبرهای خوبی را برای مردم داشته باشیم.

مرادی رئیس اداره  ثبت اسناد شهرستان لاهیجان نیز در این مراسم گفت: یکی از وظایف محوله ثبت اسناد لاهیجان صدور اسناد مالکیت روستایی  تابعه این شهررستان می  باشد.

مرادی اضافه کرد: تاکنون این واحد ثبتی با تعامل که با اداره بنیاد مسکن لاهیجان داشته است توانسته ددر برنامه سوم،چهارم  و پنجم اقتصادی،  اجتماعی و فرهنگی جمعا بیش از ۱۱۶۵۰ سند مالکیت در روستاهای مورد نظر صادر نماید.

photo_2016-02-03_21-05-39

وی با بیان اینکه  یکی از افتخارات اداره ثبت اسناد لاهیجان در  سال ۹۳ این بوده که  ۲۱۱۴  فقره سند مالکیت صادر نماید اضافه نمود: این تعداد در مقایسه با کل  واحد های  ثبت اسناد استان گیلان بیش از ۳۵  درصد را به  خود  اختصاص می دهد و این موفقیت ها  حاصل نمی  شد مگر با  حمایت مهندس کسرایی فرماندار فهیم و با اخلاق  شهرستان لاهیجان.

مهدوی سعیدی رئیس بنیاد مسکن لاهیجان  هم در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یکی از معجزه های قرن حاظر بود و شاید درتمام دنیا این تغییرات صورت گیرد اما مانند انقلاب ایران نمی تواند پایدار باشد.

photo_2016-02-03_21-05-11
مهدوی سعیدی اضافه کرد: امروز ۷۰ روستا از ۱۷۶ روستای شهرستان لاهیجان از سند روستایی برخوردار شدند و به نمایندگی از روستاها امروز از ۶۰۰ جلد سند روستایی در روستای سوستان بهره برداری می شود و ۳۴ روستا نیز در دست اقدام برای صدور سند داریم.

photo_2016-02-03_20-56-29 photo_2016-02-03_20-58-08 photo_2016-02-03_20-58-12 photo_2016-02-03_21-02-49 photo_2016-02-03_21-05-15 photo_2016-02-03_21-06-03 photo_2016-02-03_21-08-01photo_2016-02-03_21-07-01

About سردبیر

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …