چاپ مطلب چاپ مطلب

کشتی مسئولیت جهانگیری پس از یک سال مجدداً در اداره ارشاد لاهیجان لنگر انداخت

اختصاصی همای گیلان:شاهین جهانگیری به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لاهیجان معارفه شد.

6

در این مراسم که دکتر فاضلی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، کسرایی فرماندار، جمعی از مسئولین ، هنرمندان واصحاب رسانه حضور داشتند ، ابتدا ابراهیم رامین فر سرپرست قبلی این اداره از همه کسانی که اورایاری کرده اند تشکر نمود، آنگاه فرماندار شهرستان لاهیجان هم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ بزرگ و یادگار جاویدان حضرت امام می باشد در تفکر بسیجی افتخارات بزرگی نصیب ما شده است.

کاظم کسرایی افزود: شهرستان لاهیجان از یک سو دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی بالایی است و دارای شخصیت های برجسته ای بوده و هست و از سوی دیگر هم شهر علمی و دانشگاهی است بطوریکه تعداد دانشجویان لاهیجان بیشتر از دانش آموزان آن است اما با همه این ویژگی ها لازم است جهت ارتقاء فرهنگی شهرستان بیشتر تلاش نماییم.

وی با اشاره به این نکته که متأسفانه این شهرستان فاقد مجتمع فرهنگی می باشد اظهار داشت: از اهتمام ندیمی نماینده شهرستان نسبت به امر فرهنگی که منجر به اختصاص یک میلیارد اعتبار از سری اعتبارات ماده ۱۸۰ به این امر شده باید تشکر نمود ضمن اینکه قرار است ۵۰۰ میلیون تومان هم برای این پروژه در نظر گرفته شودهرچند سیصد میلیون تومان هم از سری اعتبارات تملک دارایی برای این پروژه اختصاص یافته است .

فرماندار لاهیجان در پایان از زحمات چندماهه رامین فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تقدیر و تشکر نمود.

ورود حاشیه های سیاسی به عرصه فرهنگ و هنر ممنوع است

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: گاهی تغییرات به خاطر بافت انجام می شود و گاهی ناگزیر هستیم و گاهی هم به خاطر خود فرد انجام می شود لذا آقای رامین فر که دارای شخصیت بالا و انسان فروتن و محجوبی هستند به دلیل اینکه در حال تحصیل هستند ضمن صحبت با ایشان قرار شد از جهانگیری استفاده شود و پس از تحصیل رامین فر از وجود ایشان در جای دیگر بهره مند شویم.

دکتر فاضلی ضمن تمجید از عملکرد جهانگیری اظهار داشت: آنچه باعث می شود کارهای ما در عرصه مدیریتی باقی بماند اینست که باید دلها را تسخیر کرد لذا جهانگیری زمانی که رئیس این اداره بود توانست دلهای مردم را تسخیر کند.

وی خط قرمز خود در مدیریت را مدیریت فرهنگی عنوان کرد و اذعان داشت: در حوزه فرهنگ ورود مسائل سیاسی ممنوع است هرچند سیاست همراه ما است اما نباید حاشیه سیاسی داشته باشیم و به خاطر همین شعر حافظ که می فرماید: «بنده پیر خراباتم که لطفش دائم است/ ور نه لطف شیخ و زاهد گاه هست و گاه نیست» را قرائت نمودم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان صداقت، سلامت و کار را سه عنصر مهم در حوزه مدیریت دانست که دربر گیرنده همه مفاهیم در جهت ارتقاء فرهنگ می باشد.

دکتر فاضلی تصریح کرد: تغییر مجتمع فرهنگی شهرستان هم انجام شده و هم اکنون مجری آن اداره کل ارشاد است و در هفته آینده به مناقصه گذاشته خواهد شد لذا از رئیس جدید این اداره خواستارم که پیگیر این موضوع باشند.

وی تأکید کرد: باید به فرهنگ به چشم یک مجمع الجزایز نگاه کرد نه جزیره خاص.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بیان داشت: شهرستان لاهیجان دارای ۱۵ چایخانه، ۲۷ فروشگاه محصولات فرهنگی، ۷ کانون، ۲ نشریه، ۲ مؤسسه فرهنگی، ۳ انتشارات، ۱۵ آموزشگاه آزاد هنری، ۲ مؤسسه قرآنی، ۲ سینما، ۵ انجمن فرهنگی و هنری و ۵ دکه مطبوعاتی است که لازم است برخی پررنگ تر شوند.

آنگاه رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: حضور پررنگ شما مردم در این جلسه موجب شده تا اینجانب با پشتوانه بهتر از گذشته به انجام کار بپردازم.

جهانگیری هنر را رسیدن به ذات الهی عنوان کرد و افزود: وجود هنر در انسان، نشان دهنده انست در وجود ما عشق وجود دارد و هدیه ای است که از سوی خداوند و باید کارهای ما همراه با عشق باشد تا موفقیت بیشتری داشته باشیم.

1 2 3 4 8

About

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …