چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۱۱ هزار عدد مواد محترقه در رودسر فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۱۱ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد

کشف بیش از ۱۱ هزار عدد مواد محترقه در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۱۱ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” اظهارداشت: مجموعه انتظامی با افرادی که با خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش مواد محترقه غیرمجاز در یک واحد صنفی در شهر رودسر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس محل فعالیت فروشنده و دپو موادمحترقه را شناسایی کرده و به آدرس این مکان اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از کشف ۱۱ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک خبر داد و با اشاره به اینکه در این خصوص متهم ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده را بیش از ۳۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های آخر سال نیاز به عزم عمومی و هوشیاری خانواده‌ها دارد

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …