چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از دو کیلو تریاک در لاهیجان


همای گیلان، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۲ کیلو و ۴۷۱ گرم موادمخدر از نوع تریاک و مشتقات آن در شهرستان لاهیجان کشف شد.
سرهنگ “رسول عزیزی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع موادمخدر در روستاهای حاشیه شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد افزود: ماموران پاسگاه پاسداران مخفیگاه و محل فعالیت متهم را شناسائی کردند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیر کننده متهم ۵۴ ساله این پرونده دستگیر شد.
وی تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم یک کیلو و ۸۳۱ گرم تریاک، ۵۵۰ گرم سوخته تریاک، ۹۰ گرم تفاله تریاک، یک حقه وافور و یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر به صورت شبانه روزی در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …