چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از یک تن گوشت فاقد مجوز در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: یک تن و ۱۲۸ کیلوگرم گوشت گوساله فاقد مجوز در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان کشف شد.

همای گیلان/ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، با تاکید بر اینکه امنیت و سلامت مردم از خطوط قرمز پلیس است اظهار داشت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به صورت مستمر از سوی پلیس شهرستان رودسر انجام می‌شود.

وی در ادامه به توقیف یک دستگاه وانت نیسان توسط ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری در این محور اشاره کرد و اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۱۲۸ کیلوگرم گوشت گوساله فاقدمجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: برابر دستور قضائی راننده ۳۳ ساله خودرو نیسان به همراه گوشت‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی چابکسر ارجاع داده شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمردی در پایان بیان داشت: حمل فرآورده‌های دامی باید با مجوز مبادی زیربط و خودرو مخصوص انجام شود و پلیس با هرگونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیدت برخورد می‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …