چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در لاهیجان

فرمانده انتطامی لاهیجان از کشف بیش از سه تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد
همای گیلان، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ قاسم جانعلی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان در راستای برخورد با قاچاق چیان و سود جویان منابع ملی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و منابع ملی را در این شهرستان اجرا کردند.
این مقام انتطامی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی به دو دستگاه خودروی نیسان وانت حامل بار چوب مشکوک و این خودرو ها را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بررسی از این خودرو ها ۳ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق کشف شد ، افزود: کارشناسان ارزش ریالی چوب های کشف شده را ۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ جانعلی پور در پایان با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم ۷۱ و ۲۸ ساله دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …