چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در لاهیجان


فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۴ هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان کشف شد.
همای گیلان،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد افزود: محل دپو مواد محترقه که یک باب منزل در شهر لاهیجان بود مورد شناسایی قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان ۴ هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.
سرهنگ جانعلی‌پور با اشاره به اینکه متهم ۲۴ ساله این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، تا پایان سال در دستور کار پلیس لاهیجان قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه با اصلاح رفتار‌های پر خطر می‌توانیم خاطره خوبی از چهارشنبه آخر سال داشته باشیم از شهروندان خواست، هرگونه فعالیت در زمینه خرید و فروش مواد محترقه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …