چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۷۰۰ عدد آمپول غیرمجاز در لاهیجان

گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۷۵۰ عدد آمپول غیرمجاز نیروزا در این شهرستان خبر داد.
همای گیلان، سرهنگ ” رسول عزیزی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق شعار سال و با هدف حمایت از تولید داخلی، طرح مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس شهرستان لاهیجان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: در راستا اجرای این طرح و با توجه به خبرهای دریافت شده مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز بدن‌سازی در سطح شهرستان لاهیجان، اقدامات همه جانبه در خصوص شناسائی و دستگیری متهم این پرونده آغاز شد.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات نامحسوس متهم پرونده مورد نظر و محل اختفاء داروها را شناسائی کردند.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات متهم ۳۴ دستگیر شد بیان داشت: در محل دستگیری متهم ۷۵۰ عدد آمپول غیرمجاز نیروزا کشف شد.
این مقام انتظامی گفت: کارشناسان ارزش آمپول‌های کشف شده را ۲۲۵ میلیون ریال اعلام کردند.
وی ورزش را یکی از اصلی‌ترین راه‌های رسیدن به سلامتی اعلام کرد و افزود: استفاده از این گونه داروها می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به سلامت انسان وارد کند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان به خصوص جوانان خواست، چنانچه در کنار ورزش از هرگونه مکمل و دارویی استفاده می‌کنند حتما این دارو‌ها را زیر نظر پزشک استفاده و از داروخانه‌های معتبر تهیه کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …