چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۸ هزار و۹۶ عدد انواع مواد‌محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان خبر داد.
همای گیلان، سرهنگ ” رسول عزیزی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستای مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه، طرح مبارزه با فروشندگان موادمحترقه توسط پلیس شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: مامورین انتظامی با استفاده از اقدامات پلیسی یک فروشنده مواد محترقه را شناسائی و این متهم را در هنگام فروش موادمحترقه با خودور دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم ۱۹ ساله ۵ هزار و ۳۹۶ عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در عملیات دیگری مامورین پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در یک واحد مسکونی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ عزیزی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی صحت و سقم خبر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این مکان ۲ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متهمان ۱۹ و ۲۳ ساله با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط پلیس شهرستان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با هوشیاری و اعلام اخبار خود به شماره ۱۱۰ در اجرای هر چه بهتر این طرح پلیس را یاری کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …