- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

کشف بیش از ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۸ هزار و۹۶ عدد انواع مواد‌محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان خبر داد.
همای گیلان، سرهنگ ” رسول عزیزی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستای مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه، طرح مبارزه با فروشندگان موادمحترقه توسط پلیس شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: مامورین انتظامی با استفاده از اقدامات پلیسی یک فروشنده مواد محترقه را شناسائی و این متهم را در هنگام فروش موادمحترقه با خودور دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم ۱۹ ساله ۵ هزار و ۳۹۶ عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در عملیات دیگری مامورین پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در یک واحد مسکونی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ عزیزی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی صحت و سقم خبر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این مکان ۲ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متهمان ۱۹ و ۲۳ ساله با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط پلیس شهرستان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با هوشیاری و اعلام اخبار خود به شماره ۱۱۰ در اجرای هر چه بهتر این طرح پلیس را یاری کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید [1]