چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در لاهیجان

همای خبر/ فرمانده انتظامی لاهیجان از جمع‌‎آوری و دستگیری ۱۲۳ معتاد متجاهر، قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: از این افراد ۱۳ کیلو و ۴۸۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: بالا بردن حس امنیت و آسایش شهروندان و پیشگیری از وقوع جرایم از اهداف اصلی مجموعه انتظامی است.
وی در ادامه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت ۲ هفته در شهرستان لاهیجان اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در این راستا ۶ قاچاقچی سابقه‌دار و ۳۲ خرده فروش مواد مخدر و ۸۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: از این افراد ۱۳ کیلو و ۴۸۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌ها است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …