چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۲ کیلوگرم موادمخدر در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۲ کیلو و ۱۶ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد.


همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم اظهار داشت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش موادمخدر توسط یک قاچاقچی در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع، متهم این پرونده را شناسایی کردند گفت: در عملیاتی غافلگیرانه این قاچاقچی و ۲ همدستش حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر لاهیجان شناسایی و خودرو پراید آنها توسط پلیس متوقف شد.
این مقام انتظامی به کشف ۲ کیلو و ۱۶ گرم موادمخدر از نوع تریاک از خودرو مورد نظر اشاره کرد و ادامه داد: متهمان ۴۰، ۵۳ و ۵۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …