چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک در لاهیجان

همای خبر/فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط نیروی انتظامی را بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه عنوان کرد و اظهار داشت: کارکنان سبزپوش ناجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود موادمخدر به کشور جلوگیری کنند.
وی در ادامه افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط فردی در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لاهیجان اذعان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه ضمن اطمینان از صحت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی مخفیگاه قاچاقچی را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی از کشف ۴ کیلو و ۱۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچی خبر داد و بیان داشت: متهم ۵۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر از مردم خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …