چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف و ضبط ۱۹۰۰۰عد دمواد محترقه در آستانه اشرفیه

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۱۹۰۰۰عدد مواد محترقه و بازداشت ۸نفردر این شهرستان خبر داد.

untitled
به گزارش خبرگزاری اریا ، سرهنگ پاسدار وحید اصلانی با بیان این خبر گفت : هرساله همزمان با فرا رسیدن مراسم چهارشنبه سوری افراد سوجو با استفاده عدم آگاهی نسل جوان از مخاطرات نگهداری این نوع مواد آتش زا اقدام به فروش مواد محترقه در سطح شهرها می کنند که آسیب های اجتماعی فراوانی را ببار می اورد.
همین مقام مسئول با بیان اینکه ما مخالف شادی مردم نیستم ولی حفظ و امنیت شهروندان به عهده ماست افزود : کسانی که نظم شهر را با استفاده از مراسم چهارشنبه سوری برهم بزنند پلیس بشدت با آنان بر اساس قانون رفتار خواهد نمود.
وی با اشاره به اینکه خوش بختانه در سال گذشته هیچگونه حوادثی در بحث ترقه بازی چهارشنبه سوری نداشتیم خاطر نشان کرد : جای خوشحالی است که اولیای محترم با نظارت بر فرزندان خود از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می نمایند و انتظار داریم امسال نیز این همکاری را با پلیس داشته باشند.
سرهنگ وحید اصلانی هم چنین از برقراری بیش از ۸هزار تماس با پلیس ۱۱۰ طی سالجاری خبر داد و گفت : از تعداد ۸۰۹۱ تماس تلفنی شهروندان با پلیس ۵۰۱۶مورد تماس های عملیاتی بوده که پلیس در محل حاضر شده است که بخشی از آن مربوط به تماس های راهنمایی و رانندگی و حوادث بوده است .
وی هم چنین تصریح کرد : نیروی انتظامی شهرستان آ ستانه اشرفیه توانسته است ۳۰۷۵تماس غیر عملیاتی از سوی شهروندان را و مشاوره و ارشاد کرده و راه کارهای لازم را برای مسایل مطرح شده ارایه دهد.
/آریا

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …