چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف یک کیلو و ۱۰۰گرم شیشه و هروئین در لاهیجان

همای گیلان:گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: یک کیلو و ۱۰۰گرم موادمخدر از نوع شیشه و هروئین در این شهرستان کشف شد.


سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر شیشه و هروئین در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز و ردپایی از دو بردار سابقه دار ۴۱ و ۳۶ ساله در این پرونده کشف شد افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ جانعلی‌پور ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسی از منزل مسکونی متهمان ۶۰۰ گرم شیشه ،۵۰۰ گرم هروئین، یکدستگاه ترازوی توزین مواد و یکدستگاه کارت خوان کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند گفت: اعتیاد پدیده شومی است که تولید، اشتغال و نهاد خانواده را به نابودی می کشاند و پیشگیری از این بلای خانمان سوز از با بالا بردن سطح آگاهی افراد امکان پذیر خواهد بود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …