چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در لاهیجان/کشف ۵ کیلوگرم تریاک در تالش

همای گیلان: فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق در لاهیجان

 محمود قاسمی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در راستای مقابله با پدیده قاچاق سوخت از ذخیره‌سازی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای لاهیجان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با همراهی ماموران شرکت نفت با اخذ مجوز قضایی به محل اعزام شدند و در بازرسی از دو مخزن در انبار منزل فردی مقدار ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

قاسمی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده با سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: پاکسازی نقاط آلوده به صورت مستمر و مداوم ادامه دارد و پلیس با مجرمان، افراد فرصت‌طلب و هنجارشکن به صورت قانونی و قاطع برخورد می‌کند.

*کشف ۵ کیلوگرم تریاک در تالش

فرمانده انتظامی تالش نیز در جلسه مذکور گفت: پلیس تالش با بررسی و تحقیقات متناوب مقدار ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط کرده است.

عباس اسماعیلی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تالش حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و پس از توقیف خودرو ۲ کیلو و ۹۵۳ گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودروی مذکور دستگیر شده است، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تالش در اقدامی دیگر از فردی مقدار یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کرند.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: پلیس با اجرای طرح‌های مقابله‌ای به صورت متناوب و دوره‌ای کارشناسانه و دقیق نسبت به مقابله با سوداگران عمل کرده و از هیچ اقدام قانونی در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان فروگذار نمی‌کند.

اسماعیلی با هشدار به شهروندان در مورد کنترل غیر مستقیم جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: شهروندان پلیس را در عرصه‌های مختلف آسیب‌شناختی در راستای نظم و سلامت اجتماعی یاری کنند.// فارس

 

About سردبیر

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …