چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف ۸۱ هزار عدد انو.اع مواد محترقه در لاهیجان/قاچاقچی سابقه‌دار دستگیر شد

همای گیلان: محمود قاسمی ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به تمهیدات پلیس در ایام پایانی سال، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقایع ناگوار در چهارشنبه آخر سال جمع‌آوری مواد محترقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

13941216000489_PhotoA

وی با بیان اینکه برخی افراد سودجو درصدد تهیه و توزیع مواد محترقه هستند، افزود: با رصد فعالیت غیر مجاز افرادی که با فروش انواع مواد محترقه در ایام پایانی سال به‌ویژه چهارشنبه آخر سال قصد سودجویی داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان یکی از افراد دستگیر شده را یک قاچاقچی معروف دانست و گفت: این قاچاقچی در یک عملیات مشترک ماموران امنیت عمومی گیلان و کلانتری ۱۲ گلستان این شهرستان شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام‌های پلیسی لازم برای کشف محل نگه‌داری این مواد انجام شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی و کشف نشانی محل نگه‌داری مواد محترقه و هماهنگی با مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی دستگیری متهم ۲۸ ساله را دستگیر کردند.

قاسمی با تصریح بر اینکه در بازرسی از منزل متهم مذکور ۳۷ هزار و ۸۷۵ عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ لاهیجان با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یک قاچاقچی سابقه‌دار را دستگیر و ۴۳ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه او را کشف کردند.

وی با تصریح بر اینکه دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، یادآور شد: از شهروندان لاهیجانی می‌خواهیم به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران اختصاصی همای خبر– هرچند …