چاپ مطلب چاپ مطلب

کلاهبرداری میلیونی زن کرجی از جوان گیلانی

همای گیلان:چند روز پیش از طریق شبکه مجازی با زن جوانی که خود را بنفشه و ۲۷ساله معرفی کرد آشنا شدم. وی مدعی شد که کارمند یکی از ادارات دولتی در کرج است.

download

 

مردی جوانی با درخواست شکایت به مأموران پلیس آگاهی گیلان گفت: چند روز پیش از طریق شبکه مجازی با زن جوانی که خود را بنفشه و ۲۷ساله معرفی کرد آشنا شدم. وی مدعی شد که کارمند یکی از ادارات دولتی در کرج است. در این مدت گاهی با هم چت می‌کردیم و گاهی هم تماس تلفنی داشتیم. او می‌گفت که پدرش فوت کرده و با مادرش زندگی می‌کند.

تا اینکه بعد از چند وقت عکس پروفایلش در بی‌تاک را عوض کرد و من با دیدن آن شوکه شدم. عکس بنفشه در کنار پسری جوان بود و وقتی از او پرسیدم که وی کیست مدعی شد برادرش است. پسر جوان ادامه داد‌: مدتی بعد از آشنایی با هم قرار گذاشتیم و من از رشت به کرج رفتم و با هم به رستورانی رفتیم.

وی افزود: ارتباط ما ادامه داشت تا اینکه یک روز بنفشه با من تماس گرفت و با صدایی لرزان و بغض‌آلود مدعی شد که مادرش در بیمارستان است و برای عمل جراحی او نیاز به پول دارد. من که به او اعتماد کرده بودم مبلغ ۵میلیون تومان به حسابش واریز کردم. همین کافی بود تا بنفشه به بهانه درمان مادرش در ۳مرحله از من ۱۸میلیون تومان پول بگیرد. بعد از گرفتن این پول اخلاق و رفتارش تغییر کرد و کمتر جواب زنگ‌ها و پیامک‌هایم را می‌داد. وقتی متوجه شدم که کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و او قصد کلاهبرداری از مرا دارد تصمیم به شکایت گرفتم.

این پسر جوان با راهنمایی مأموران چندین بار با بنفشه تماس گرفت اما او پاسخ نداد برای همین برایش پیامک فرستاد که قصد واریز پول به حسابش برای تأمین هزینه درمان مادرش را دارد. همین پیامک کافی بود تا زن جوان با شاکی تماس بگیرد و برای گرفتن پول میلیونی به درخواست پسرجوان راهی رشت شود.

این زن وقتی در محل قرار حاضر شد به دام مأموران افتاد.در بررسی‌ها مشخص شد که وی نامزد داشته و ادعاهایش درخصوص بیماری مادرش دروغی بیش نبوده است. وی وقتی شواهد را علیه خود دید لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرد.

سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام این خبر به همشهری گفت: زن جوان با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد و تحقیق از وی برای شناسایی طعمه‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …