چاپ مطلب چاپ مطلب

کلنگ زنی پایگاه امداد جاده ایی هلال احمردرشهرستان آستانه

اختصاصی همای گیلان:قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مراسم کلنگ زنی پایگاه امداد جاده ایی هلال احمر با بیان اینکه به طور کلی آماده سازی این پایگاه دو مرحله را در برمیگیرد گفت : مرحله اول بخش سخت افزاری آن یعنی احداث ساختمان این پایگاه می باشد و مرحله دوم تجهیز این پایگاه امداد است که چندین برابر احداث آن اعتبار نیاز است.

03

قربانی اضافه کرد : امید واریم با عنایتی که استان و تلاش همه مسئولین ذیربط انجام خواهند داد در زمان تعیین شده این پایگاه آماده و تقدیم مردم آستانه و بندر کیاشهر شود.
وی در ادامه افزود : با عدم تحقق در آمد های مالی دولت ، سیاست دولت بر  این است که در حال حاظر هیچگونه طرح عمرانی جدیدی در کشور آغاز نشود ، اما با  پیگیری ها و تلاش هایی که شد امروز شاهد شروع یک طرح ۰ تا ۱۰۰ در شهرستان آستانه اشرفیه هستیم.
نماینده مردم آستانه درادامه گفت : با توجه به فشارهای بین المللی و تفکر اسلام ستیزی که علیه کشور  در فضای جهانی به وجود آمده ، اما این فشارها مانع  حرکت و رشد کشور نشده و این نشانه قدرت و عظمت ایران اسلامی است.
قربانی با تاکید بر اینکه فشارهای جهانی در سال ۹۳ موجب تحقق پیدا نکردن درآمد های مالی دولت و کندی دراجرای طرحهای عمرانی شد اضافه کرد : امیدواریم در سال ۹۴ با کم شدن فشارها در فضای بین المللی شاهد اجرای پروژه های بیشتر و  تسریع در اجرای طرحهای عمرانی باشیم.
در حاشیه کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ایی هلال احمر خصوصی مدیر عامل سازمان هلال احمر استان گیلان در جمع خبرنگاران گفت : طی چند روزه آینده عملیات ساخت این پایگاه انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد پایگاه موقتی به همراه تیم امدادی در این مکان مستقر شود تا کارهای نهایی این پایگاه انجام گیرد.
خصوصی افزود: برای تکمیل ست کامل امداد و نجات در این پایگاه حدود ۲ میلیارد تومان نیاز است.
وی همچنین اضافه کرد : در این پایگاه علاوه بر استقرار آمبولانس و نیروهای امدادی خدماتی همچون  ، کلاس های آموزشی ، کمک های اولیه به مردم ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است به پیشنهاد علیرضا خصوصی مدیر عامل سازمان هلال احمر استان گیلان ،  از آنجایی که زمین احداث این پایگاه توسط مردم خیر روستای لاکوژده به هلال احمر اهدا شده نام این پایگاه به نام تنها شهید این منطقه شهید یزدان احمدی نژاد نام گذاری شد.
خبرنگار : علیرضا هاتف
01 02  04

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …