چاپ مطلب چاپ مطلب

کمیته های ۱۲ گانه ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر تشکیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رضوانشهر با تشریح وظایف کمیته های ۱۲ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: باید کمیته ها فعالانه عمل کنند و برای هر نقطه شهری و روستایی برنامه های متنوعی در نظر گرفته شود.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، قربان خوشحال در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان که با محوریت دهه مبارک فجر چهل یکمین سالگرد پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی و ستاد پشتیبانی یادواره ۱۳۶ شهید والامقام در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه بزرگ بهداشت و درمان، بویژه پرستاران پرتلاش و صبور این شهرستان با اشاره به اهمیت حفظ و گرامیداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اکنون که در آستانه چهل یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که حاصل سالیان سال مجاهدت های امام (ره) و همراهی مردم مومن و انقلابی کشورمان است، امیدواریم که بتوانیم برنامه های در خور و شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز شهرستان داشته باشیم.

وی بر اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بخصوص در این ایام تاکید کرد و گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم است، مدیران دستگاه های اجرایی به ارائه خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه کاری خود به مردم بپردازند.

قربان خوشحال با تشریح وظایف کمیته های ۱۲ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: باید کمیته ها فعالانه عمل کنند و برای هر نقطه شهری و روستایی برنامه های متنوعی در نظر گرفته شود و در این راستا می بایست از ظرفیت تشکل ها و همچنین مردم و بخصوص نسل جوان استفاده نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که هیچ کس از این فضا در راستای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده نکند و بیان دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به عنوان راهبردهای اصلی برنامه های دهه مبارک فجر، باید مطرح شود.

وی همچنین به برگزاری یادواره ۱۳۶ شهید والامقام شهرستان رضوانشهر در ۲۳ دی ماه سال جاری اشاره نمود و خواستار همکاری و پشتیبانی همه مسئولین در این راستا شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …