چاپ مطلب چاپ مطلب

کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالاهای پرمصرف از اهداف طرح نظارتی ویژه نوروز در شهرستان فومن است

همای گیلان:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن گفت: در آستانه عید نوروز نمایشگاه بهاره و ۷مرکز فروش فوق العاده از آغاز نیمه دوم اسفند آغاز به کار می کنند.

download

جهانگیر اسدنیا تصریح کرد: نمایشگاه بهاره از ۱۵ لغایت ۲۵ اسفند با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در خیابان علامه طباطبایی این شهر دایر می شود.

وی عرضه مستقیم کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده را از مهم ترین دلایل برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: کنترل بازار، نظارت بر قیمت کالاهای پرمصرف، کوتاه کردن دست واسطه‌ها از بازار مصرف از جمله مهم ترین کارکردهای برپایی این نمایشگاه است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن از تخصیص ۱۲ تن مرغ منجمد جهت توزیع با نرخ ۵۹۰۰ تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون ۲ تن مرغ منجمد وارد این شهرستان شده است و در۳  مرکز فروش در حال توزیع بین شهروندان است.

اسدنیا با اشاره به نزدیک شدن ایام عید نوروز و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها گفت: به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات، طرح نظارتی ویژه نوروز در این شهرستان با همکاری فرمانداری شهرستان، نیروی انتظامی، تعزیرات، اتاق اصناف و …. از ۱۵ اسفند۹۳ لغایت ۱۵ فرودین سال آتی اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان فومنی می توانند به منظور مشارکت مردمی در طرح نظارتی ویژه نوروز موارد شکایت و گزارشات خود را به شماره تلفن۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن و یا شماره ۳۴۷۳۳۳۳۴ اتاق اصناف این شهرستان اطلاع دهند.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

شهردار و اعضای شورای شهر کوچصفهان؛ پیشرفت کند پروژه کابل های خودنگهدار / بحران و ابر چالش پسماند و فاضلاب در کوچصفهان

  شهردار و اعضای شورای شهر کوچصفهان؛ پیشرفت کند پروژه کابل های خودنگهدار / بحران …