چاپ مطلب چاپ مطلب

کیف ۵۰۰ میلیونی توسط پلیس لاهیجان به صاحبش بازگردانده شد

همای گیلان: فرمانده انتظامی لاهیجان از بازگرداندن کیف حاوی چک ۵۰۰ میلیون ریالی، دو عدد کارت عابر با ۵۰ میلیون ریال موجودی همراه با رمز و تعدادی مدارک، به صاحبش توسط پلیس این شهرستان خبر داد.


سرهنگ ” قاسم جانعلی پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: استواریکم “سعید گورابی” و استواریکم “کامیار حسن‌زاده” از کارکنان انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان لاهیجان حین گشت زنی در سطح شهر یک جلد کیف را پیدا می‌کنند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به منظور پیدا کردن نشانی از صاحب کیف، پس از بررسی مشخص شد که کیف حاوی چک ۵۰۰ میلیون ریالی، دوعدد کارت عابر با ۵۰ میلیون ریال موجودی همراه با رمز و تعدادی مدارک از قبیل بیمه نامه کامیون، گواهینامه و برخی مدارک شناسائی است.
سرهنگ جانعلی‌پور با بیان اینکه ماموران وظیفه شناس پس از بررسی مدارک موجود در کیف با صاحب آن تماس حاصل کردند تصریح کرد: صاحب کیف پس از مراجعه به پلیس، ضمن تقدیر و تشکر از کار خداپسندانه پلیس و ارائه نشانی اموال مفقوده، کیف مربوطه را تحویل گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به نقش خصایص ارزشمند اخلاقی در انجام صحیح ماموریت‌های پلیس تاکید کرد: امانتداری، ایمان و صحت عمل از مؤلفه‌های بارزی است که کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان پلیس مسلمان از سایر پلیس‌های دنیا متمایز کرده است./پلیس گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید.hiip://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …