چاپ مطلب چاپ مطلب

کیوان محمدی به عنوان سردبیر فصل نامه فرهنگ گیلان معرفی شد

همای گیلان:کیوان محمدی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان سردبیر فصل نامه فرهنگ گیلان معرفی شد.

سردبیر-فصل-نامه-فرهنگ-گیلان-معرفی-شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، ظهر امروز دوشنبه ۲۰ بهمن در جلسه معارفه سردبیر فصل نامه فرهنگ گیلان اظهار کرد: الحمدلله در عرصه فرهنگ و هنر استان با حضور دکتر رنجکش و کیوان محمدی فضای خوبی حاکم شده است و امیدوارم این آرامش در جامعه و استان ما ماندگار باشد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت بر اهالی فرهنگ و هنر معنی ندارد بلکه مدیریت با آنان امکان پذیر است، یادآور شد: در جلسه شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خصوص انتخاب سردبیر فصل نامه فرهنگ گیلان مشورت شد و با توجه به موفقیت آقای محمدی در دوران تصدی سردبیری این نشریه در سال های نه چندان دور، ایشان با اکثریت آرا به عنوان سردبیر جدید این فصل نامه انتخاب شدند.

شدند.

فاضلی اذعان کرد: اعضای شورای پژوهشی از اهالی فرهنگ و هنر و از متخصصین این حوزه هستند و ما به پشتوانه این عزیزان، درخواست ممیزی کتاب در استان را از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان گفت: مطمئن هستیم این نشریه با درایت شما، لحظه به لحظه پربارتر خواهد شد.

یونس رنجکش، مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان نیز در این جلسه ابراز کرد: امیدوارم با حضور دکتر محمدی خلاءهای گذشته پر شود و حضور ایشان که صاحب نظر و با تجربه در این کار هستند باعث خوشحالی است.

وی افزود: ایشان دارای دانش اجتماعی و آگاه به جامعه هستند و امید است با کمک همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این موفقیت بیشتر شود.

رنجکش بیان کرد: در استان گیلان و حتی کشورمان، جای خالی مجلات پژوهشی در حوزه فرهنگ و هنر احساس می شود و این نشریه می تواند یک مرجع و الگو برای این کار باشد.

کیوان محمدی نیز در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت مجدد به جمع دوستان خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: من همیشه به صورت غیرمستقیم با فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط داشتم.

وی ادامه داد: در گذشته هم که در نشریه فرهنگ گیلان فعال بودم، نشریه با همکاری اهالی فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می شد و همکاران نشریه در آن زمان هیچ وقت در بند مادیات و حق الزحمه نبودند و نگاه فرهنگی داشتند و این از موفقیت های نشریه بود.

سردبیر جدید فصل نامه فرهنگ گیلان افزود: باید پیگیری لازم صورت گیرد تا با هماهنگی دانشگاه گیلان و در راستای تقویت نشریه، امتیاز علمی برای این فصل نامه در نظر گرفته شود تا اساتید دانشگاه جهت چاپ مطلب در نشریه مشتاق تر شوند.

وی اضافه کرد: همچنین باید در نشستی با حضور اعضای شورای پژوهشی و فعالان فرهنگی و هنری استان در خصوص آینده نشریه هم اندیشی شود.

در پایان این جلسه، حکم انتصاب کیوان محمدی به عنوان سردبیر فصل نامه فرهنگ گیلان توسط فیروز فاضلی مدیرکل و رییس شورای پژوهشی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به وی اعطا شد.

About سردبیر ارشد

Check Also

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند دکتر …