چاپ مطلب چاپ مطلب

کی روش ابقا شد

همای گیلان:سرنوشت تیم ملی و کارلوس کی روش همان شد که مردم فوتبال دوست ایران می‌خواستند؛ کارلوس کی روش در ایران می‌ماند و حداقل تا سال ۲۰۱۸ سرمربی تیم ملی خواهد بود. این همان چیزی است که مردم توقع داشتند.

download


اگرچه برخی جریان‌های مافیایی تلاش کردند با برجسته‌سازی آمار و ارقام، پیروزی‌های ۳ گانه تیم ملی مقابل امارات، قطر و بحرین را زیر سؤال ببرند اما مردم حتی پس از شکست ناجوانمردانه تیم ملی برابر عراق نیز از کارلوس کی روش و تیمش حمایت کردند. مردم به استقبال کی روش و سربازانش رفتند تا نشان دهند وقتی با تمام وجود تلاش صادقانه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی را درک کردند، دیگر نتیجه برای‌شان اهمیت ندارد.

دیروز وقتی کارلوس کی روش به دیدار علی کفاشیان رفت تا پیرامون تمدید قراردادش با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کند، هنوز نیم ساعتی از این جلسه نگذشته بود که یکی از نزدیکان کی روش به ۲، ۳ ملی‌پوش که نگران وضعیت تیم ملی و آینده این تیم بودند، پیامک زد؛ خیال‌تان راحت، کی روش می‌ماند… این ملی‌پوشان هم که به شدت از شنیدن خبر ابقای کی روش خوشحال بودند، همین پیامک را برای سایر همبازیان خود فوروارد کردند. ملی‌پوشانی که با کی روش کار کرده‌اند، اعتقاد دارند این مربی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است./افکارنیوز

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …