چاپ مطلب چاپ مطلب

گرامیداشت روز دانشجو در سما لاهیجان


معاونت دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل و کارکنان این مرکز آموزشی و فرهنگی به مناسبت روز دانشجو با سرکشی به کلاس های درس و اهدای گل به دانشجویان این روز را گرامی داشتند.
همای گیلان، دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی(سما) لاهیجان در جریان این بازدید در سخنانی ضمن تبریک روز دانشجو و آرزوی موفقیت برای آنان، دانشجو را نماد استکبارستیزی خواند و خاطرنشان نمود: شانزدهم آذر هر سال که مزین به نام «دانشجو» است، فرصت مناسبی است تا ضمن تکریم مقام و منزلت این قشر اثرگذار، به وجوه اثرپذیری جامعه از دانشجویان در جنبه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آن پرداخته شود؛ چه این که وجه تسمیه این روز به نام دانشجو، شهادت مظلومانه سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران است.
رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل پویایی و نشاط را از ویژگی های منحصر به فرد دانشجو دانست و افزود: دانشجو به مقتضیات روحیه جوانی و انتظاری که از وی می رود باید امید و سرزندگی را به جامعه هدیه کند و با تلاش و پشتکارش مبشر نشاط، کارآیی و کارآفرینی باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …