چاپ مطلب چاپ مطلب

گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است

گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است
سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است ،بیان کرد: اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.
به گزارش همای خبر؛ دکترمحمد حیدری سرپست فرمانداری شهرستان رودسر روز جمعه در پیش از خطبه های نماز جمعه رودسر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همانطور که این شهیدان با ساده زیستی ،زهد و پارسایی و پیشه کردن تقوا توانستند در خدمتگزاری به مردم نام نیک از خود برجا بگذارند باید بتوانیم با الگو قرار دادن این شهدای والامقام با اقدام و عمل خدمتگزاران خوبی برای مردم و نظام باشیم.
وی مردم را صاحبان واقعی نظام و انقلاب خواند و افزود: مسؤولیتی که بر دوش ما دولتمردان و مدیران است امانت است برای خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان باید در حد توانایی با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها تلاش کنیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر به نقش موثر مشارکت مردم در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و گفت: امسال دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در اسفندماه سال ‌جاری داریم که مشارکت حداکثری مردم پشتوانه نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است باید بتوانیم با مشارکت حداکثری یک رقابت سالم و امنی را برگزار کنیم.
وی خدمات دولت در شهرستان رودسر را چشمگیر خواند و افزود: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه شهرداری ها،بخشداری ها و روستاهای این شهرستان به مرحله بهره برداری رسیده است.
حیدری با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم از اولویت های دولت سیزدهم است ،بیان کرد: اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …