چاپ مطلب چاپ مطلب

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

گزارش اختصاصی؛

عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

 

 

نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم معارفه شهردار شاندرمن با بیان اینکه شهرداری شاندرمن در رده ۴ قرار دارد و از نظر درآمد یکی از شهرهای ضعیف استان است، افزود: با وجود پارک جنگلی ۲۷ هکتاری می توان یک فرصت جدیدی برای شهرداری باشد و به درآمد پایدار برسد.

 

اسلام دوست خطاب به مهندس اسدی شهردار جوان شاندرمن گفت: با پول آماده که در اختیار قرار می‌گیرد براحتی می توان با درون سپاری و برون سپاری شهرداری را چرخاند، آما هنر شهردار این است که بتواند از فرصت‌ها و پتانسیل های موجود به درآمد پایدار برسد، و این کار میسر نخواهد شد مگر پشتکار و اراده کافی داشته باشد.

 

عسگر اسلام دوست تاکید کرد: امروز مشکل اصلی شاندرمن دپوی زباله و بوی تعفن است که برای ساکنین مشکلات عدیده ای را فراهم کرده که به جد باید راهکار مناسبی برای این معضل فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه عدم سند برای زمین‌های شاندرمن جزو معضلات است، افزود: عدم سند موجب عدم صدور پروانه ساختمان می شود و این خود یکی از مشکلات شهرداری در حیطه ساخت و ساز برای شهرداری محسوب می شود که باید این معضل برطرف شود تا شهرداری جان تازه ای بگیرد و به درآمد پایدار نزدیک شود

فرماندار ماسال:

استفاده از نظرات نخبگان شهر شاندرمن در مدیریت شهری

 

فرماندار ماسال در مراسم معارفه شهردار شاندرمن که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اعضای جلسه برگزار شد گفت: راه شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

 

فرماندار ماسال به جمله ای از شهید محمود رادمهر از شهدای مدافع حرم اشاره داشت وگفت اخلاص یعنی اینکه کاری را برای دیگران انجام میدهید در قبالش ذره ای انتظار تشکر را نداشته باشید و برای خدا کار کنید و به شهردار جدید شاندرمن توصیه نمود این جمله را سرلوحه امور قرار دهد.

 

وی خطاب به مهندس اسدی شهردار جدید شاندرمن گفت هر چه که داریم از مردم داریم و هر کاری که انجام میدهیم باید در راستای رضایتمندی مردم باشد.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه شهر شاندرمن نخبه پرور است ، تصریح کرد: از نظرات و پیشنهادات این عزیزان جهت شکوفایی و پیشرفت شهر شاندرمن بهره ببرید.

وی گفت در شاندرمن استعدادهای بالقوه ای مانند پارک جنگلی وجود دارد که میتواند در صورت استفاده بهینه از آن، شهر شاندرمن را در حوزه گردشگری متحول کند و درآمدی پایدار برای شهرداری باشد .

مهندس گیل چالانی خطاب به اعضای شورای شهر شاندرمن گفت از اعضای شورای شهر و شهردار انتظار داریم با تعامل و همکاری برای پیشبرد امورات، وفاق و همدلی را سرلوحه کاری قرار دهند

شهردار شاندرمن: شاندرمن در بحث گردشگری باید در سطح استان و کشور زبانزد خاص و عام باشد

 

 

گزارش اختصاصی /مهندس علی اسدی شهردار جدید شاندرمن در مراسم معارفه خود بر لزوم رفع حل معضل پسماند، اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند برای ارتقاء سطح شهری شاندرمن تاکید کرد و بیان داشت:

از تمام فرصت ها با ایجاد بستر مناسب جهت جذب سرمایه گذاران علی الخصوص در طرح های گردشگری که از اولویت ها شهرداری می باشد با همدلی مردم تبدیل به احسنت خواهیم کرد وی افزود: با توکل به خداوند ، همدلی و هم افزایی اعضای شورای شهر، کار تخصصی و میدانی، شهروندان شاندرمنی تغییر را در آینده نزدیک احساس خواهند کرد.

شهردار شاندرمن بیان داشت برای افزایش کیفیت زندگی شهری گام های مؤثر بر خواهیم داشت و با شناخت ظرفیتهای شهری، شاندرمن را در سطح استان و کشور مطرح خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: از ظرفیتهای مهم، نخبگان، سرمایه گذاران، اصناف و بازاریان جهت پیشبرد اهداف وبرنامه ریزی نقطه‌ای برای شهر در جهت ارتقاء رضایتمندی شهروندان استفاده خواهیم کرد.

مهندس اسدی با بیان اینکه حقوق شهروندی،نقش مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگری شهری ،ارزیابی سطح رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند و توجه به مسائل زیست محیطی از موضوعات مهم مطرح شده در امور شهری است تاکید کرد: در گام اول در بحث درآمد پایدار باید از تمام ظرفیتهای موجود بویژه پارک جنگلی استفاده بهینه انجام داد

قنبر زاده مدیر کل امور شهری استانداری گیلان : با انتخاب مهندس اسدی شهردار جوان و تحصیل کرده ان شاا.. شاهد توسعه پایدار در سطح شهر شاندرمن باشیم

مهندس قنبر زاده مدیر کل امور شهری استانداری گیلان با تاکید بر اینکه مهندس علی اسدی ملک جهان ، از جوانان بنام شاندرمن و وزارت کشوری هستند، افزود: با توجه به تحصیلات ارزشمند و اینکه ابوی ایشان شهردار شاندرمن بودند، می تواند از تجربیات پدر خود به درستی استفاده کند و در توسعه شهری و گردشگری به درآمد پایدار برسد.

 

وی اتحاد و همدلی بین شورا و شهردار را یکی از پیشرفت‌های عمرانی و توسعه شهری عنوان کرد و افزود: با وفاق و اتحاد و همدلی می توان در تصمیمات شهری گام موثری ایجاد کرد.

 

گزارش از عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

“رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضائیه با خانواده شهید صفری دیدار کرد

“رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت هفته قوه قضائیه با خانواده شهید صفری دیدار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *