چاپ مطلب چاپ مطلب

گزارش ملاقات عمومی این هفته فرماندار در چابکسر

همای گیلان:فرماندار رودسر در راستای پیامهای مردمی مبنی بر حضور فرماندار در بخش های شهرستان و ارج گذاری به نظرات مردم شهرستان رودسر، این هفته ملاقات عمومی خود را در بخش چابکسر برگزار نمود .

 

امیر جانبازی رودسری گفت :باتوجه به اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم عملکردمان باید بگونه ای باشد تا مردم آن را رصد کنند و نظر دهند و طبق نظرات کارشناسی و اصولی مسیر را برنامه ریزی نماییم تا شهرستان را به جایگاه خود برسانیم .

وی افزود در این ملاقات عمومی حدود ۵۰ نفر از مردم منطقه حضور یافتند که اهم مشکلاتشان به مسائل مربوط به شوراها و دهیاریها و مسائل اجتماعی و شخصی منتهی میشد که سعی شد یک سوم آن مشکلات را با برقراری تماس تلفنی با مدیران دستگاهها بررسی و به نتیجه برسانیم و مابقی با راهنمایی های صورت گرفته به صورت مکتوب پیگیری خواهد شد.

جانبازی رودسری اشاره داشت : همانگونه که برنامه ریزی شده است در ماه ۴ برنامه ملاقات عمومی در سه شنبه های هر هفته  و در سطح شهرستان صورت می گیرد که از این ماه سه هفته آن در مرکز شهرستان و یک هفته ی آن دریکی از بخش های شهرستان اختصاص یافت.

وی هدف از اجرای این برنامه را حضور میدانی خود در بخش ها ،آشنایی بیشتر با مشکلات در بخش ها و نظارت بیشتر بر عملکرد مسئولین بخش ها اعلام کرد و افزود : مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزار آنان باشیم و به نحو مطلوب در خدمترسانی به آنان و نظارت در عملکرد اجرایی مسئولین بکوشیم .

 

About

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان: تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز …