همای گیلانبا پیروزی مجدد”حسن روحانی”در انتخابات ریاست جمهوری و آغاز به کار دولت دوازدهم،زنگ تغییر استانداران،فرمانداران،مدیران دستگاههای اجرائی هم به صدا در آمده است.

به گزارش راه سوم؛ در اواخر هفته گذشته، هیات دولت نسبت به انتخاب هفت استاندار اقدام کرد که یکی از آنها جا به جایی محل خدمت استاندار گیلان به البرز در مجاورت پایتخت بوده است.

با آغاز به کار دولت، برخی از مدیران شهرستانی  و دستگاههای اجرائی استان منصوب و یا تغییر کرده اند که می توان به انتصاب بخشدار رودبنه شهرستان لاهیجان،سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری، سرپرست شرکت گاز،عزل رئیس سازمان صنعت-معدن و تجارت و انتصاب مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اشاره کرد.

هم اکنون مردم و جریان سیاسی تشنه لب معرفی گزینه نهایی دولت برای پوشیدن ردای استانداری هستند و تاکنون گزینه های متعددی معرفی شده است.

گزینه های تصدی پست مدیرعاملی شرکت استان به شرح زیر است که لازم به تاکید می باشد صحت و سقم گزینه بودن افراد برای پذیرش این مسئولیت در دست بررسی بوده و مورد تائید نیست.

فردین چراجی:

اهل شهرستان تالش-با سابقه کار ۲۳ سال-محل های خدمت:شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران-شرکت ملی انتقال گاز ایران-شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران(استان گیلان)-مشاور فعلی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران-دارای پنج سال خدمت در دولت تدبیر و امید-دارای تحصیلات مهندسی شیمی از دانشکده فنی تهران و مدیریت اجرائی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت-کارشناسی ارشد

13931211131418584846993

حسین اکبر:

سرپرست منصوب شده شرکت گاز گیلان در یکم شهریور ماه جاری-معاون اسبق بهره‌برداری و جانشین سابق مدیرعامل شرکت گاز استان

581

نور موسوی:

مدیرعامل اسبق شرکت گاز گیلان تا اردیبهشت ۹۳

o_18b43a2d

فیروز خدایی:

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل و نیروی غیر بومی-عهده دار این سمت از شهریور ماه ۱۳۹۰

1856107ی

کاشف الاسرار

با کانال همای خبر همراه شوید