چاپ مطلب چاپ مطلب

گلزار شهدای لاهیجان، همزمان با روزآتش نشان گلباران شد

همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، گلزار شهدای شهرستان لاهیجان ، گلباران شد.


همای خبر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، با حضور رضا زنده دل شهردار، بهمن کنعانی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری ،رییس و کارکنان سازمان آتش نشانی و آتش نشانان شهرداری لاهیجان و جمعی از مدیران شهرداری مراسم روز آتش نشان در گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.
رضا زنده دل شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: هفتم مهر ماه روزی است که برای تقدیر از رشادت‌های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.
وی اضافه کرد: روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت، فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به مردم در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را خاموش کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و همکاران پیشکسوت و درگذشته افزود: آتش نشانی شغل نیست،بلکه عشق است و تشکر و سپاس از انسان هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هم وطنان خود به ارمغان آورند، کاری بس سخت است.
بهمن کنعانی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز آتش نشان گفت: آتش نشانان با عشق و ایثار برای کمک به همشهریان عزیز تلاش می کنند و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان هم با برنامه ریزی لازم برای حل مشکلات معیشتی کارکنان تمام تلاش خود را بکار خواهند بست.
در این مراسم حمید خیراندیش رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  لاهیجان ضمن تبریک روز آتش نشان، گزارشی از عملکرد یک ساله این سازمان ارائه کرد.
در این مراسم بهرام تقوا، محمود صادقی زاده، احمد برنجی، عادل دانشمند و مهدی اسماعیل زاده به نمایندگی از آتش نشانان لوح تقدیر دریافت کردند و داوود دمندان نیز درجه تشویقی خود را از شهردار و رییس شورا دریافت کرد و محمد معدنچی از کارکنان بازنشسته آتش نشانی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.
در ادامه این مراسم، گلزار شهدای شهرستان لاهیجان توسط شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و آتش نشانان شهرداری لاهیجان گلباران شد.
مانور خودرویی آتش نشانان شهرداری لاهیجان از دیگر برنامه های روز آتش نشانی در لاهیجان بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …