چاپ مطلب چاپ مطلب

گوشه‌ای از خدمات انجام شده در شهرداری کومله/ درآمد اندک، خدمات قابل توجه

اختصاصی همای خبر/مدیریت در همه حوزه‌ها به یک منوال نیست؛ بلکه بستگی به جوامع اطراف، خواسته‌ها ،امکانات ، اختیارات و وظایف دارد . به طوری که می‌توان گفت مدیریت شهری در یک شهر بزرگ با مدیریت در شهر کوچک متفاوت می باشد. مهمترین دغدغه شهرداران در شهرهای کوچک به دلیل عدم سرمایه گذاری سرمایه داران و نداشتن درآمد پایدار به نسبت شهرهای بزرگ و پرداخت حق و حقوق کارکنان شهرداری می باشد. بنابراین ذکر این مطلب ایجاد می‌کند تا دولت توجه ویژه‌ای به شهرداری شهرهای کوچک نماید . زیرا مهیا شدن زیرساخت ها در شهرهای کوچک، موجب عدم مهاجرت به شهرهای بزرگ می گردد و این خود در حجم ترافیک اثر گذار می باشد.
با این مختصر توضیح برای اطلاع از خدمات شهرداری کومله با مدیریت دکتر مهدی پور که سابقه شورای شهری لنگرود را در کارنامه خود دارد نگاهی داریم به گوشه ای از خدمات این شهرداری در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ .
در بیان اقدامات شهرداری کومله می توان به حضور در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد جامع شهر کومله ، واکسیناسیون ۱۱ نفر از کارکنان امور خدمات شهر و پاکبانان شهرداری کومله ،حضور کارشناسان مرکز بهداشت کومله جهت اخذ تست کرونا از پرسنل شهرداری و نشست با مدیران واحدهای شهرداری در خصوص بررسی موانع و مشکلات شهر کومله اشاره نمود.
از دیگر خدمات این شهرداری، آماده سازی اجرای پروژه جدول گذاری و پالت کاری پیاده رو های نقاط مختلف سطح شهر ، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی شهر و همچنین پالت گذاری ،نصب صندلی، نقاشی روی دیوار ، نصب چراغ روشنایی در ورودی سرویس بهداشتی شهر ، به اجرا درآمدن پروژه سنگ فرش پیاده راه خیابان منتهی به مجتمع تفریحی نگین سبز، نصب تابلوی جدید میدان بسیج و میدان بهار نارنج ، اجرای پروژه لایروبی شبکه فاضلاب شهری در کوچه شهید اسحاق شفیعی، نشست در خصوص بررسی موانع و مشکلات پروژه در حال اجرای پیاده راه سلامت استخر شهرکومله می باشد.
این شهرداری همچنین نسبت به اجرای پروژه جدول گذاری و پالت کاری پیاده رو در نقاط مختلف سطح شهر (روبروی شهرداری )،تسطیح و شن ریزی کوچه شورای ۴ ، آماده‌سازی و قیرپاشی مسیر کوچه شهید اسماعیل شعبانی جهت ادامه پروژه آسفالت ، ادامه اجرای پروژه لوله گذاری ، هدایت و دفع آبهای سطحی در خیابان شهید بهشتی جنب کتابخانه عمومی اقدام نموده است .
شهرداری کومله همچنین موفق به ادامه نقاشی بر روی دیوار های بلا استفاده در سطح شهر جهت زیباسازی شهر، تجلیل از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری به مناسبت روز کارگر ، تسطیح و شن ریزی در کوی زنده یاد ابوالقاسم محمدزاده ، تخصیص ۴۰ درصدی اعتبار تکمیل پیاده روی سلامت، یادمان شهدا، آسفالت خیابان های سطح شهر، بوستان آفتاب و پیاده‌راه نگین سبز شده است.
در ادامه خدمات این شهرداری می توان از نصب و راه اندازی پروژکتور های جدید در پارک سیزده بدر شهید وحید رزاقی ، شن ریزی، تسطیح و ادامه اجرای پروژه بزرگ پیاده راه سلامت واقع در استخر ، کاشت گلهای فصلی در خیابان امام ، اجرای زیرسازی و بتن ریزی در کوچه رسالت ، ادامه عملیات تسطیح و زیرسازی با دستگاه گریدر جهت ادامه پروژه بزرگ پیاده راه سلامت واقع در استخر ، نصب سرعت گیر پلاستیکی در سه نقطه خیابان مدرس نام برد. شهرداری کومله در این مدت نسبت به انجام تخریب یک باب مغازه بافت فرسوده در خیابان مدرس ( بازار کومله)، اتمام پروژه زیرسازی و بتن ریزی کوچه رسالت ۱ ، برگزاری مراسم نورافشانی به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر و ادامه کار اجرای پروژه اصلاح جدول گذاری رفیوژ میدانی در خیابان ایرج صیقلی اقدام نموده است . لکه گیری آسفالت کوچه مصطفی حسینی و خیابان‌های آفتاب و صنایع (جاده سیگارود) ، روکش آسفالت خیابان شهید رجایی، نصب چراغهای دکوراتیو در خیابان باهنر (جاده پرشکوه) را نیز می توان از جمله خدمات و فعالیت‌های این شهرداری در بهار ۱۴۰۰ برشمرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …