چاپ مطلب چاپ مطلب

یادبود درگذشت استاد عبدی خرسند در آستانه اشرفیه برگزار می شود

همای گیلان:  به جهت گرامی­داشت یاد و خاطره شاعر فقید آستانه­ای، استاد غلامحسین عبدی خرسند مراسمی در آستانه اشرفیه برگزار می شود.

download (3)

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، محمد معافی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و شهرداری آستانه اشرفیه اقدام به برگزاری این مراسم در عصر روز شنبه ۱۱/۱۱/۹۳ ساعت ۱۶ می­نماید.

وی افزود: استاد غلامحسین عبدی خرسند طی سالیان دراز با انجمن ادبی قلم این شهرستان و نیز در چند سال اخیر با انجمن شعر کتابخانه عمومی اهل بیت آستانه اشرفیه همکاری فعالی داشته است. وی که از قریحه روانی در سرایش شعر برخوردار بوده، با تواضع فراوان دریافت­ها و تجارب ادبی خویش را به رایگان در اختیار علاقمندان به شعر و ادب این شهرستان قرار داد.

معافی بیان داشت: مراسم روز شنبه شامل سخنرانی، قرائت برخی از اشعار شاعر فقید توسط مجری  و نقل خاطرات از استاد از زبان خانواده و دوستان ایشان و نیز قرائت اشعار شاعران آستانه در رثای وی است

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …