چاپ مطلب چاپ مطلب

یادداشت آزاد؛ آقای عضو شورا ، سیزده بدر خیلی وقته تموم شده!

یادداشت آزاد؛

آقای عضو شورا ، سیزده بدر خیلی وقته تموم شده!

در جلسه دیروز شورای شهر رشت، پس از اینکه رئیس شورا نسبت به تعداد زیاد مشاورین یکی از کمیسیون های تخصصی شورا و عدم ارسال طرح ها و لوایح درست و حسابی به صحن شورا، از سوی شهرداری و بعضی از روسای کمیسیون ها انتقاد کرد ، مطالب عجیب و غریبی توسط نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا مطرح شد که بسیار تعجب برانگیز و البته تاسف بار بود.

نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ، که گویا از تذکر به جای رئیس شورای رشت حسابی عصبانی و ناراحت بود ، خطاب به رئیس شورا گفت : ما هنوز در ابتدای شروع سال هستیم و چند طرح و لایحه رو هم در کمیسیون مرتبط با خودش در دست بررسی داریم.

حالا سوالی که به ذهن هر آدم با شعور ، فهمیده و عاقلی خواهد رسید این است که در شرایطی که کار رسمی هر نهادی پس از اتمام تعطیلات پنج الی ۶ روزه نوروز در هر سال جدید آغاز می شود ، نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ، چگونه مدعی است که در شرایطی که در روزهای پایانی دومین ماه از سال جدید حضور داریم ، هنوز در ابتدای شروع سال هستیم؟؟!!!

آقای حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت ، اگر بخواهیم از تعطیلات پنج روزه ابتدای هر سال هم به راحتی بگذریم ، یقینا بعد از سیزده بدر ،دیگر باید کارها را با جدیت دنبال کرد و به عرض شریفتان باید برسانیم که سیزده بدر خیلی وقت است تمام شده است…

آقای حسینی حدود ۹ ماه از عمر شورای رشت می‌گذرد و عملا هیچ اتفاق مثبتی در رشت مشاهده نمی شود و حالا مدعی هستید که در شروع ابتدای سال هستید؟؟؟ اصلا بفرمایید این ابتدای سال شما کی قرار است به خاتمه برسد؟

همه می دانیم که شهر رشت ، پُر باران است و عملا برای اجرای پروژه های عمرانی باید در ۶ ماهه نخست سال در این شهر اقدام شود، و با این شرایط با گذشت تقریبا دو ماه از سال جدید هیچ اقدامی در راستای اجرایی شدن پروژه های عمرانی رشت ملاحظه نمی شود و نادر حسینی عضو شورای رشت ،مدعی است که همچنان در ابتدای شروع سال هستیم !!!

اعضای شورای ششم رشت بدانند ، کم کاریهای هر مدیر و مجموعه مرتبط را مردم از چشمان آنانی می‌بینند که با حمایت های بی شرمانه خود ، موجب تداوم فعالیت مدیران نالایق و بی عرضه در این شهر شده اند و یقینا در انتخابات شورای هفتم رشت ، پاسخ کوبنده ای به خائنینی که نسبت به اعتماد مردمان این شهر بی اعتنا بوده اند خواهند داد.

پ.ن: پایگاه خبری همای گیلان، مسئولیتی در مقابل انعکاس یادداشتها ندارد.

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم …