چاپ مطلب چاپ مطلب

یادداشت به قلم عطیه نصرتی مدیریت برق استان لطفا سنگ اندازی نکنید


اختصاصی همای خبر/من فرزند تالشم وبه تالش بودنم افتخار میکنم،به یاد دارم از دوران نوجوانی چرخه تولید در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) می چرخید بوی عطر کاغذ با چرخه تولید در اطراف و نزدیک می چرخید و زندگی با طعم چوکا معنا پیدا می کرد. شاید این بوی چوب برای عده ای خوش نباشد ،اما اینجا عطر زندگی است و خانواده های زیادی در سیطره چوکا سفرهایشان پهن است .
شرکت چوکا به مناسبت روز خبرنگار،از خبرنگاران شهرستان، به پاس زحماتشان قدر دانی کرد.دکتر زمانی فرد
مدیر عامل توانمند و در عین حال متین و از جنس همین کارگران بود وقتی تریبون در دست گرفت با افتخار خود را شهروند تالشی خواند
وبا اقتدار کامل از رشد ۲۶ میلیاردی شرکت گفت،
بر خود بالیدم که چطور در وضعیت بد اقتصادی توانست شرکت را بعد چند سال به سوداوری برساند،
اما نکته ای که تاسف بار بود اینجاست که دکتر زمانی فرد گفت: هیچ کمکی از استان به شرکت نشد ، ۲۱ روز بخش تولید و صنعت ما خوابید ، دستگاههای ما دچار خسارت میلیاردی شدند!
سوال من از مسوولین استانی این است چرا در شرایط بد اقتصادی ، تنها کارخانه عظیم در شمال کشور نزدیک به صد نفر نیرو جذب میکند بجای حل کردن مشکلات نمک به زخم انها می پاشید؟
مسولین استانی،مدیریت برق استان کجای کار می لنگد که اینطور ناجوانمردانه در برابر تنها شرکت بزرگ منطقه تالش ایستاده اید و خم به ابرو نمی اورید!
مگر نه این است که باید با مدیریت صحیح جلوی فاجعه را گرفت! چرا شرکتی با این مجموعه عظیم بخش صنعت ان بخوابد؟ کارگران ۲۱ روز به خانه بروند!
اگر حمایتهای شستا و تیم مدیریتی توانمند چوکا نبود هرگز شرکت نمی توانست به سوددهی برسد!
پس لطفا سنگ اندازی نکنید بگذارید شرکت به کار خود ادامه دهد.
شرکت با عدم مواد اولیه چوب گریبانگیر است چرا باید شرکت هزینه هنگفتی بابت واردات چوب از کشورهای همسایه نماید؟ در صورتی که شرکت مشابه در استان مازندران به راحتی چوب منطقه ما را حمل می کند ، نه خبر از تعطیلی شرکتشان هست نه دغدغه چوب دارند؟ مدیران شرکت برق، و گاز استانی لطفا بجای کمک به قشر صنعت، سنگ اندازی نکنید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی حجاب و عفاف، از …