چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره شهدای والامقام روستای امیر اباد بخش رودبنه برگزارشد

عصر پنجشنبه یادواره شهدای والامقام روستای امیر اباد بخش رودبنه در مسجد حضرت ابوالفضل این محل برگزار گردید.
اختصاصی همای گیلان، این مراسم با حضور ،فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های لاهیجان وسیاهکل ، مسئولین بنیاد شهید، بخشداررودبنه، ،نیروی انتظامی، مسؤولین محلی و جمعی ازمردم انقلابی و همیشه در صحنه منطقه بخش رود بنه برگزارگردید.
حجت اسلام والمسلمین کیماسی بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با تحلیل خود چشم طمع به خاک ایران داشتند و با فکر و تحلیل اشتباه به اینکه ایران را در عرض یک هفته شکست خواهند داد و اشغال می‌کنندگفت: شهدا با تمام وجود وبااتکا به دین و ایمان در مقابل آنها و حامیان ابرقدرت ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
وی با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:
ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه‌های انقلاب پر بار اسلامی‌مان را محکم کردیم، ما در جنگ حس برادری و وطن دوستی را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم، ما در جنگ به مردم جهان و خصوصاً مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرتها و ابرقدرتها سالیان سال می‌توان مبارزه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت:
در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم. یکی از بزرگ ترین دستاوردهای ما این است که ما امروز نسلی آماده شهادت داریم. با قاطعیت می گویم، هیچ دوره ای در دوران غیبت، اگر حضرت ظهور می کردند، اینقدر نیرو پای رکاب و آماده شهادت وجود نداشت. نسلی فرهیخته و با سواد، بصیر وبه روز و کارآمدتر داریم که در مقابل غرب احساس حقارت نمی‌کند. آینده در اختیار اینها است و غرب‌گراها بی‌خودی تلاش نکنند،
وی در ادامه تصریح نمود.
غرب گراها ۴۰ سال است از مردم طلبکار هست هر باربا هر ترفندی می خواهند مردم را از انقلاب اسلامی زده کنند ،اما دشمنان این انقلاب بدانند که این ملت به برکت خون شهدا وبا پیروی از ولایت فقیه تااخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خوهند کرد.

در پایان این مراسم برادر حاج اسماعیل عموزاده یکی از مداحان اهل بیت در رثای حضرت امام حسین(ع) و مقام شامخ شهدا به نوحه سرایی پرداخت و حاضران هم به عشق حسینی و شهدای هشت سال دفاع مقدس به سینه زنی پراختند.

خبر نگار،عکاس: ولی شریعت ناصری.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …