چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره شهدای والامقام روستای ایوان استخر بخش رودبنه برگزار شد

اختصاصی همای خبر/عصر شنبه ۳مهر ماه ۱۴۰۰ یادواره شهدای والامقام روستای ایوان استخر در مسجد جامع این محل، با حضور مسئولین سپاه،مسؤلین کمیته امداد امام خمینی لاهیجان و رودبنه روحانیون، روسای ادارات همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، بسیجیان، وبا سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی‌(پژوم) برگزار شد

وی ابتدا از مردم همیشه در صحنه ولایت مدار روستای ولایت مدار ایوان استخر ودست اندرکاران این محل که در برگزاری یادواره شهدا سنگ تمام گذاشتند تشکر و قدردانی کرد

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) با برساختن ایده های جدید و زنده کردن بسیاری از مفاهیم انقلابی از جمله فرهنگ شهادت طلبی، قدرت نرم افزاری جدیدی را تعریف کرد که هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ان را نداشت.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی رزمندگان مارا را دوران هشت سال دفاع مقدس اجبار به رفتن به جبهه های جنگ نکرد بلکه این رزمندگان ما بودند شوق ذوق رفتن به جبهه های جنگ را داشتند.

وی بابیان اینکه رزمندگان ما با تولد شان زنده نشدند بلکه با شهادت شان تحول عظیمی را در جامعه به وجود آوردند وهمیشه در خاطرات ما ماندگارند شدند .
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی( پژوم) مهم‌ترین پیام شهدا حفظ انقلاب و ارزش‌های آن است و همه مردم ایران، آزادی و امنیت خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستند و باید قدردان از جان‌گذشتگی آنان باشیم.

در پایان این مراسم معنوی برادر حاج رضا مولایی مداح اهل بیت(ع) عصمت طهارت با نوای دلنشین خود به نوحه سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق حضرت امام حسین(ع) و شهدای این مجلس به سینه زنی پرداختند.

✍📸ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …