چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره شهدای والامقام روستای بارکوسرا بخش رودبنه برگزار شد

یادواره شهدای والامقام روستای بارکوسرای بخش رودبنه عصر روز پنجشنبه۱ مهر ماه ۱۴۰۰


اختصاصی همای خبر/با حضور مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان، روحانیون، روسای ادارات همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، بسیجیان، در گلزار شهدای والامقام روستای بارکوسرا وبا سخنرانی حجت‌الاسلام ایزدی از رزمندگان مدافع حرم برگزار شد.

وی ابتدا از مردم همیشه در صحنه ولایت مدار روستای ولایت مدار بارکوسرا و دست اندرکاران این محل که در برگزاری یادواره شهدا سنگ تمام گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.

وی بابیان اینکه، رمز موفقیت در جبهه‌های حق علیه باطل را خلوص و پاکی رزمندگان اسلام دانست و با بیان اینکه خون شهدا همیشه در اذهان، مقدس باقی خواهد ماند، گفت: همه باید در کارها و تصمیم‌گیری‌هایمان، اخلاق و منش شهدا را که باعث قوام و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد، سرلوحه خود قرار دهیم، شهدای ما اخلاق اسلامی واخلاص داشتن بصیرت بالای سیاسی و دینی، وجه تمایز شهدا با دیگران بود،

حجت‌الاسلام ایزدی درادامه بیان داشت، ملی گرایان در طول تاریخ انقلاب فقط شعار دادند،
زمانی که داعش بیخ گوش ما در استان دیاله عراق بود، چه کسی مانع نفوذ آنها شد
وی با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت :
کسانی که یه روز شعار «نه غزه نه لبنان» سردادند گفتند: این افراد هرگز جانشان را فدای ایران نکرده اند و حتی از راحتی و منافع خود در راه حفظ امنیت کشور نگذشتند بلکه این سردار سلیمانی و یارانش بودند که جانشان را کف دست گرفتند و به میدان دفاع از ایران شتافتند.

در پایان این مراسم معنوی برادر کربلایی مسلمی مداح اهل بیت(ع) عصمت طهارت با نوای دلنشین خود به نوحه سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق حضرت امام حسین(ع) و شهدای این مجلس به سینه زنی پرداختند.

✍📸ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …