چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره شهیدان ندیمی با حضور جمع کثیری از مردم وبا سخنرانی سر دارحق بین در مسجدحاج سلیم محله لاهیجان برگزارشد

اختصاصی همای گیلان، عصر روز شنبه ۲۰-۱۱-۱۳۹۷یاد واره شهیدان ندیمی با حضور مسئولین شهرستان لاهیجان،فرماندار، بنیاد شهید شهردار، آموزش پرورش لاهیجان،بخشدار، آموزش پرورش بخش رود بنه،شورای شهر،شورای اسلامی،خانواده‌ها معظم شهدای جانبازان وجمعی از مدیران ادرات ونهاد های شهرستان لاهیجان،سیاهکل،دیلمان برگزارشد.
سردار حق بین ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا س و آرزوی توفیق وسلامتی برای خانواده معظم شهیدان ندیمی و تشکر قدر دانی از همه کسانی که در این محفل شهدا امدندگفت: چیزی که دراین قرن اتفاق افتاد پدید امدن انقلاب اسلامی بود، زمانی بود که جهان خواران کشور ها را بین خودشان به بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند ومردم دنیا فکر می کردند این دو بلوک شرق و غرب روبروی هم هستند، اما اصلا این موضوع صحت نداشت،چون سیاست مداران همواره می خواستند با هم جنگ نکنند ولی سایه جنگ را بر سر مردم نگهدارند واین سیاست را حتی بر مردم خودشان هم روا داشتند.
وی افزود:با ظهور انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی تمام معادلات دشمن در منطقه بهم خوردومردم احساس نمودن که این انقلاب اسلامی همواره حامی مظلومان وازادی خوهان جهان است.
سردارحق بین اظهارداشت: دشمن جنگ تحمیلی را بر علیه ملت ایران آغاز نمود تا بتواند انقلاب اسلامی ایران را در نطفه خفه نماید، ولی از جای که این اب خاک جوانانی چون ندیمها پای به عرصه‌های جنگ گذاشتند وبا پیروی از ولایت فقیه به رهبری حضرت امام راحل ارزوی دشمنان انقلاب اسلامی را نقشه بر اب نمودند.
وی اضافه کرد:مگردشمن از انقلاب اسلامی دست برداشت؟ دشمنان این انقلاب پشت در های بسته در حال طراحی برای بر اندازی این انقلاب نظام شب روز در بزرگترین شبکه‌های اجتماعی و ماهواره ای در تلاش هستند تا با استفاده از کارشناسان جنگ نرم جوانان ما را اغفال نمایند.
سردار حق بین درادامه تصریح کرد: امروز بزرگترین قشری که در خطر به دام افتادن این دشمنان هستند جوانان این مرز بومند. یک روز حجاب اجباری راعنوان می کنند وروز دیگر سگ گردی را در خیابان وروز دیگر به بهانه‌های واهی سعی دارند مقدسات ما را زیر سئوال ببرند، می گویند چرا باید در سوریه وعراق بجنگیم اگر ما در بیرون از این خاک با داعش نمی جنگیدیم مردم ما تاوان سنگینی در خاک خود می دادند.
سردار حق در پایان تصریح نمود: همه جوانان ما می دانستند برای دفاع از انقلاب اسلامی چه در جنگ تحمیلی وچه در دفاع از حرم حضرت زینب وامام حسین راه بر گشتی نیست ولی رفتند، وامروز ما بر سر سفره این شهدا نشسته ایم ،باید اختلافات جناحی کنار گذاشته شود وبه این مردم خدمت نمود/

خبر نگار،عکاس:ولی شریعت ناصری.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …