چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره ۱۲ شهدای والامقام روستای بالا روددشت بخش رودبنه برگزار شد

اختصاصی همای گیلان، همزمان با ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر یاد واره ۱۲ شهید والامقام روستای بالا رودپشت بخش رودبنه با حضور فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان،نمایند مجلس شورای اسلامی، فرماندار،بنیاد شهید،مدیر کل محیط زیست استان گیلان، بخشدار ،مسئولین حوزه مقاومت بسیج رودبنه، روحانیون، روسای ادارات همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، بسیجیان درمسجد صاحب الزمان این روستا برگزار شد.

در این مراسم سردار حق بین سخنران این مجلس شهدا بود
سردار حق بین ابتدا ضمن تسلیت دهه فاطمیه و تبریکه بمناسبت وچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ودهه فجر بیان داشت.ما این انقلاب را مدیون پدر مادرانی هستیم، که فرزندانشان را تربیت نمودند و با نثار جانشان امنیت واسایش را برای این مردم فراهم نمودند.واز بانیان و بر گزار کننده گان این مجلس شهدا تشکر نمودند.
سردار حق بین با اشاره به استراتژی دشمنان انقلاب اسلامی که برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بکار می برد گفت:سیاست مداران غرب جهت مقابله با کشورهای مخلتف سیاست استراتژی خواصی دارند ،بعضی ها فکر می کنند که این استراتژی در چند برک خلاصه می شود ویا چند ماه برایش برنامه ریزی می کنند چنین نیست،بلکه سیاست مداران دشمنان انقلاب اسلامی هزاران برک وچندین سال صرف هزینه برای بر اندازی نظام کشور ها برنامه ریزی می کنند، یک مثال اشکار جنگ یمن،سیاست مداران باسیاست استراتژی از پیش تعیین شده جنگ های اینده را پیش بینی می کنند وخود برای صدق حقیقت شان این جنگ‌ها را شروع می نمایند که بعضی از جوانان ما این سیاست از پیش تعیین شده را باور می کننند.
وی با انتقاد از بعضی سیاست مداران که چرا ما خارج از اب خاک می جنگیم بیان داشت.دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات های گسترده در جامعه ما بیان می کنند که جمهوری اسلامی هزینه های زیادی در کشور های مختلف بخصوص در سوریه عراق می کند ،در جواب اینها می گویم کشور ما هزینه نکرد بلکه یک کشور ثالثی تمام هزینه‌های جنگ را قبول نمود. در جنگ سوریه کشور قدرت مند روسیه امد با ما متحد شد.و امروز دشمن با ترفندهای سیاسی سعی دارد نگاه مردم ما را به کشور روسیه وچین عوض نماید.مگر روابط وسیاسی داستن با کشور ی نظیر روسیه و چین بهتر از جنگ کردن با انها نیست؟ امروز دشمنان ما از اینکه ما با کشورقدرت مندی نظیر روسیه و چین هم پیمان هستیم، ناراحت هستند.
سردار حق بین در ادامه تصریح کرد.دشمنان ما قرار بود که با ما تعامل کنند در حالی همین کشور ها چهل درصد سلاح جنگی را در جهان تولید می کنند،اینها این تسلیحات را برای کدام کشور ها می خواهند.این هنر ماست که چگونه حرفه ای عمل نمایم وکشور ما را در برابر دشمنان حفظ نماییم. مگر ما با تمام قدرت برعلیه صدام که جنگی نابرابر بر علیه ما شروع کرد مقابله نکردیم،ما در هشت سال دفاع مقدس با رهبری امام‌ راحل بر جنگ فارغ امدیم.امروز هم جوانان شما دها دها نفر کیلومتر ها دور تر از وطن شان جنگیدند تا امنیت این کشور را حفظ کنند اگر نمی رفتند مردم ما هزینه‌های های زیادی می خواستند بدهند.وی بابیان اینکه مااراده کردیم با مردم ما راهی که شهدای انتخاب کردند ان مسیر را طی کنیم.
سردار حق بین در ادامه گفت:دشمنان ما می گویند ما امروزه نشستیم وفکر کردیم که دیگر سر بازان ما رادبه خیابان ها نیاوریم،می گویند همین سربازان خط مقدم فتنه‌ ۸۸ و۹۶ را وجوانان دیگر را که برای شان هزینه نموده ایم به خیابانها می اوریم .امروز باید جوانان ما بدانند که این کشور به شما نیاز دارد وشما باید اقتصاد این ملت را درست کنید.امروز جوانان ما باید هوشار باشند تسلیم ترفندهای این دشمنان انقلاب اسلامی ایران نشوند،اگر ما نتوانیم امروز آرامش خود را حفظ کنیم یقینا امنیت این کشور را نمی توانیم تامین نمایم.

خبر نگار،عکاس:ولی شریعت ناصری.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …