چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره ۱۳۶ شهید والامقام شهرستان رضوانشهر برگزار می گردد

سرپرست فرمانداری رضوانشهر از برگزاری یادواره ۱۳۶ شهید والامقام شهرستان رضوانشهر خبر داد

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس محمد مهدی مظفری در نشست هماهنگی و تمهید مقدمات یادواره شهدا در جمع مسئولین شهرستان، با بیان اینکه یادواره ۱۳۶ شهید والامقام شهرستان رضوانشهر ۲۹ دی ماه سال جاری همزمان با ایام فاطمیه برگزار می گردد،از همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و شرکت های خصوصی که در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی پای کار بوده اند تقدیر نمود و خواستار همکاری هر چه بیشتر در برگزاری یادواره شهدای والامقام شهرستان شدند.

رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان گفت: به پاس قدردانی از زحمات شهدای عزیزمان که جان خودشان را برای حفظ نظام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما آسایش و امنیت داشته باشیم، بنابراین وظیفه ماست برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم و ارادت خودمان را به شهدا و خانواده های معظم شهداء نشان دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی امام جمعه رضوانشهر نیز در این نشست اظهار داشت : شهدا به ما درس ایثار و فداکاری آموختند و تبعیت از رهبری، حفظ و ترویج این روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به وضوح دیده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه پره سر نیز در این جلسه گفت: برگزاری یادواره شهدا یعنی تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام و جدیت جهت دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ روحیه مجاهدت است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندارو اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان گفت : تمام تلاش مجموعه ستاد برگزاری یادواره و سپاه براین است تا این یادواره به بهترین نحو برگزار شود.

سرهنگ قاسمی با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شهید و برگزاری یادواره شهداء که فرمودند: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست، گفت: اگر وصیت نامه شهداء به نسل های بعدی انتقال پیدا کند، این فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و در بین جوانان گسترش پیدا خواهد کرد.

*مراسم یادواره شهدای والامقام شهرستان رضوانشهر روز شنبه بیست و نهم دی ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امین السلطان غریب بنده (ع) برگزار گردد.

*شهرستان رضوانشهر ۱۳۶ شهید والا مقام، ۱ شهید آتش نشان، ۵ شهید گمنام، ۳۵۸ نفر جانباز و ۳۲ نفر آزاده و۷۳۶ رزمنده دفاع مقدس، به میهن انقلاب و ارزشهای اسلامی هدیه داده است .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …