چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره ۱۶ شهدای والامقام دهستان شیر جوپشت بخش رودبنه برگزار شد

اختصاصی همای گیلان:همزمان با هفته دفاع مقدس یاد واره ۱۶ شهید والامقام شهید بالا،پایین،ومیان چاف،اربوکلایه و گرامیداشت شهدای مدافعین حرم استان گیلان عصر روز پنج شنبه در مسجد صاحب الزمان بالا محله شیر جوپشت بخش رودبنه با حضور جمعی مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان، اسلامی،بنیاد شهید،مدیر کل محیط زیست استان گیلان،مسئول کمیته امداد امام خمینی شهر ستان لاهیجان ،مسئولین حوزه مقاومت بسیج رودبنه، روحانیون، روسای ادارات همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ربیعی مسؤل نمایندگی ولایت فقیه در هوا فضای سپاه تهران از مردم همیشه در صحنه ولایت مدار روستای شیر جوپشت ودست اندرکاران این محل که در برگزاری یادواره شهدا سنگ تمام گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس گفت :همه ما می‌دانیم دلیل پیروزی رزمندگان ما در ۸ دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت بود، روحیه‌ای که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمندیم و همه ما باید تلاش کنیم تا منافع ملی و مطالبات به‌حق مردم را بر خواست فردی، شخصی و خانوادگی ترجیح دهیم و این همان ایثارگری است که همواره به آن نیاز داشته‌ایم و نیاز خواهیم داشت
حجت الاسلام والمسلمین ربیعی با انتقاد از بعضی از مسئولین گفت : خطاب بنده به ان دسته از مسئولینی که در حق این مردم چپاول دزدی، رشوه اختلاس، می کنند می گویم شما به آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس خیانت نموده اید شما دراصل یزید زمان هستید. مردم ما باید بدانند که هنوز مادر کشور مان یزید وحسین زمان داریم.
وی بابیان اینکه : ان دسته از مسئولین نظام باید خجالت بکشند در لوای جمهوری اسلامی ایران امنیتی که شهدا برای انها ایجاد نموده اند در پی تضعیف انقلاب اسلامی و ایجاد نارضایتی مردم هستند باید بگویم وای برشما نگ بر شما در فرسنگ ها دور تراز ایران اسلامی شخصی به نام سید حسن نصرالله می گوید حسین زمان من حضرت امام خامنه است،ان مسؤل باید خجالت بکشد، دارد زیر پرچم این کشور ثروت اندوزی، دزدی، اختلاس می کند این شخص خیانت کار به این مردم است.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی به ان دسته از افرادی که با پول رشوه در سدد بدست آوردن رای هستند گفت :مردم ما خوب می دانند که این طیف نمایندگانی که با پول رشو به مجلس راه پیدا می کنند دراصل به این نظام مردم خیانت نموده.
حجت الاسلام ربیعی با انتقاد از صنعت خودرو سازی گفت :مگر این تکنولوژی ساخت موشکها نقطه زن کار جوانان ما نیست چرا مسؤلین صنعت خودرو سازی از نیروهای های مستعد وانقلابی بهره نمی برد وماشین های با کیفیت دست این مردم نمی دهد، وعدم کیفیت بعضی ازاین خودرو های داخلی هر ساله باعث حوادث گوناگون در جامعه می‌شود.

در این مراسم معنوی برادر پاسدار مصطفی حمزه دوست مداح اهل بیت(ع) عصمت طهارت با نوای دلنشین خود به نوحه سرایی پرداخت و حاضرین هم به عشق حضرت امام حسین(ع) و شهدای این مجلس به سینه زنی پرداختند./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …