چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره ۲۷تن از شهدای والامقام روستای بارکوسرا بخش رودبنه برگزار گردید

اختصاصی همای گیلان، عصر روز پنج شنبه یاد واره شهدای والامقام روستای بارکوسرا بخش رودبنه با حضور مسئولین سپا ناحیه لاهیجان، نمایند مجلس شورای اسلامی، ومدیر کل محیط زیست استان گیلان مسئولین محلی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ومردم انقلابی بخش رودبنه در گلزار شهدای این محل برگزار شد.
دراین مراسم سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان سخنران این مجلس بود، وی از هیئت امنای، دهیار، شورای اسلامی وپایگاه مقاومت بسیج واهالی این روستا که چنین یاد واره باشکوهی را بر گزار نمودند تشکر قدر دانی نمودند گفت:هفته دفاع مقدس یکی از نمادهای بزرگ شهدای ماست شهدای که با خونشان نهال این انقلاب را آبیاری وامنیت را برای ما به هدیه اوردند

دشمنان این ملت هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند دشنمنان انقلاب اسلامی با تمام ترفند ها ونقشه سعی نمودند انقلاب را از بین ببرند ولی نقشه های دشمن واستکبار جهانی توسط جوانان غیرت مند وشهدا خنثی شد
دنیا برستان همیشه در حال طوطئه برای نابودی اسلام بودند، مگر همین دشمنان نبودند که حضرت علی (ع) با ان همه فداکاری برای اسلام کرده بود چندین سال خانه نشین نموده اند
فکر نکنید دیگر این دشمنان نیستند ،بلکه
امروزه همان دشمنان سعی دادرند سیاست را بر علیه این انقلاب پیاده نمایند،

بر کسی پوشیده نیست چهل سال است ایالات متحده تلاش دارد نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند و عین این چهل سال نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمند تر شده است

وی بابیان اینکه : استکبار جهانی داعش را تا پشت مرزهای ایران اسلامی کشاند اما با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان نظام این گروهک تروریستی در خارج از مرزهای کشور نابود شد.
جمهوری اسلامی ایران سعی کرد تا نیروهای داعش را در نقطه ای که تشکیل شده بودند نابود کند و به فضل الهی این امر امروز محقق شد.
استکبار جهانی و صهیونیست پس از بین رفتن داعش بیکار نخواهند نشست و نسخه های جدیدی علیه کشورهای اسلامی طراحی خواهند کرد، چون سازمان داعش را نابود کردیم ولی داعش هنوز است.
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت:تادیروز رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند دشمن هیچ غلطی بکند وامروز هم مدافعان حرم جلو دشمنان قسم خورده که غرب در آستین خودش پرورانده بود می خواست از شام تا عراق بعد ایران را به وسیله داعش بگیرد ولی موفق نشد،
دست به تحریم زد ولی مردم ما به خاطر این انقلاب رهبری خون شهدا ایستادگی نمودند.
ایا دشمن عقب نشینی کرد، خیر دشمن امروز با استفاده از جنگ نرم بر دلها جوانان ما وارد جنگ شده است، یکی از مهمترین استراتژی استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به کانون خانواده به دنبال تغییر سبک زندگی با برنامه‌های سوء فرهنگی است.

وی بیان اینکه :دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و تضعیف بنیان خانواده از طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با بهره‌گیری از فضای‌مجازی و برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استفاده می‌کند.
امروز ما وظیفه بسیار سنگینی بر دوش داریم تا دیروز در مقابل دشمن سنگر داشتیم ولی امروز در جنگ فرهنگی تنها سنگر ما اطاعت از بیانات مقام معظم رهبری واحترام به بزگتر یعنی پدر مادر وکانون گرم خانواده است.

در پایان این مراسم کربلایی ابراهیم قلیپور یکی از مداحان اهل بیت در رثای حضرت امام حسین(ع) و مقام شامخ شهدا به نوحه سرایی پرداخت و حاضران هم به عشق حسینی و شهدای هشت سال دفاع مقدس به سینه زنی پراختند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …