چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره ۸۷ شهید والا مقام و دو شهیدگمنام بخش دیلمان، پیرکوه برگزار شد


با حضور جمعی از مردم، خانواده های شهدا، بسیجیان، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، فرماندارسیاهکل، سرهنگ خوشحال فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل و جمعی از مسئولان یادوار ۸۷شهید والا مقام بخش دیلمان برگزار شد.

اختصاصی همای گیلان: در ابتدای مراسم از دکتر زلفی از مدافعان حرم تجلیل به عمل امد و در ادامه مراسم سردار عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد شهدای بخش دیلمان و شهدای مدافع حرم، و همچنین درگذشتگان زلزله غرب کشور، هفته بسیج را یادآور خاطرات دفاع مقدس دانست و افزود: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق را همسان دفاع مقدس می باشد.
وی در ادامه به تشریح وضعیت جنگ ۶ ساله ابداعی پرداخت و اظهار داشت: در تاریخ بی رحم تر از فرقه داعش وجود ندارد، کسانی که سر فرزند خود را جلوی خانواده اش می بریدند و خانوادشان را مجبور به خوردن گوشت عزیزشان می کردند و یا شکم مادر باردار را پاره پاره می نمودند این افراد از حیوانات درنده تر وحشی تر بودند.
فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در طول شش سال جنگ در سوریه و عراق بیش از شش هزار افراد برای عملیات انتحاری آموزش دیده و عملیات مختلفی را انجام دادند.
سرهنگ عبدالله پور در ادامه به تجهیزات پیشرفته کشورهای غربی از جمله آمریکا ، فرانسه ، انگلیس در کمک به داعش و پول کشورهای عربستان ،قطر ، امارات، بحرین، کویت در حمایت از این فرقه اشاره نمود.
وی به نقل از مدافعان حرم گیلانی که در آزادسازی آخرین مقر داعش حضور داشتند اذعان داشت: از جمله تجهیزات پیشرفته موشک دستی ( حرارتی) ، فرار فرماندهان رده بالا به وسیله بالگرد که اغلب چنی بودن اشاره نمود.
وی تاکیدکرد: با کمال تاسف تویوتای ژاپنی در اختیار داعشی ها قرار داشت.
فرمانده سپاه قدس گیلان شهید حججی را سخنگوی شهدای مدافع حرم دانست و ادامه داد: امروز وظیفه همه ما و مسولین همدلی و همصدایی باهم می باشد تا گوش به فرمان رهبری باشیم .
عبدالله پور یاداور شد: طرح اتمام احداث ۴۵ ساختمان مسکونی برای اقشار کم درآمد با همکاری کمیته امداد در سطح شهرستان سیاهکل و احداث سالن ورزشی حوزه مقاومت از جمله اقداماتی که توسط سپاه در این شهرستان دنبال شد.
وی در پایان از مساعدتهای فرماندار شهرستان سیاهکل و قاسم عابدینی فرمانده حوزه مقاومت تشکر نمودند

شایان ذکراست پس از اتمام مراسم با حضور در حوزه مقاومت به اتفاق فرماندار و سرهنگ خوشحال سالن ورزشی شهدای دیلمان افتتاح شد.
همچنین قول تجهیز گرمایش سالن در کمتر از ۱۵ روز با کمک مسولیین شهرستان داد.

مازیار امیدی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند دکتر …