چاپ مطلب چاپ مطلب

یوسف یزدانی در مراسم تودیع و معارفه شهرداری رشت : هر چه در توان داشتم بکار گرفتم تا طبقرعهدی که روز اول با خدای خود بستم در راه اعتلای شهر عزیز رشت بکوشم/

یوسف یزدانی در مراسم تودیع و معارفه شهرداری رشت :

هر چه در توان داشتم بکار گرفتم تا طبق عهدی که روز اول با خدای خود بستم در راه اعتلای شهر عزیز رشت بکوشم/
برای شهردار منتخب آرزوی دوران مدیریتی موفق دارم

رحیم شوقی در مراسم معارفه شهرداری رشت :

به حول و قوه الهی از امروز در کنار حمایتهای شورا با جدیت به انجام امور شهری رشت خواهم پرداخت/
اقدامات بعدی شهرداری رشت در ادامه مسیر اقدامات سرپرستی پیشین خواهد بود

اختصاصی همای خبر –  یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت در جلسه تودیع و معارفه شهرداری رشت ضمن خوشامدگویی به مقامات حاضر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات نظامی و انتظامی اظهار داشت:

بنده از تاریخ ۱۷ آذر ماه و در مدتی حدود پنج ماه در خدمت همشهریان بوده ام و آنچه در توان داشتم بکار گرفتم تا عهدی که روز اول با خدای خود بستم در راه اعتلای شهر عزیز رشت کوشیدم.

وی در بیان عملکردهای خود،دو دوران سرپرستی شهرداری رشت گفت:
بهبود بی سابقه  در تحقق بودجه سال جاری، اختصاص اعتبار ملی برای رینگ ۹۰ متری با پیگیری نمایندگان محترم خصوصا جناب کوچکی نژاد و قرارگیری در جداول بودجه کشور ، تعیین تکلیف و آغاز به به احیاسازی تالاب عینک پس از چهل سال بلاتکلیفی با پیگیریهای شهرداری و با وساطت اداره کل دادگستری گیلان از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.
یزدانی گفت: هم اکنون پیمانکار لایروبی تالاب عینک اخذ شده و با جذب سرمایه گذار  بزودی آغاز به کار خواهد نمود.

یزدانی در توضیح دیگر عملکردهای دوره پنج ماهه سرپرستی شهرداری رشت گفت: ثبت شهر رشت در شبکه جهانی صنایع دستی با مساعدت و همکاری اداره کل میراث فرهنگی کشور و ایجاد دومین برند جهانی برای شهر رشت در این مدت و همچنین آغاز قرارداد پروژه بهسازی سراوان، با پیگیری اعضای شورا و مساعدت معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری رشت اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی بعد از چند دهه وقفه و با تخصیص اعتبارات ملی هستیم.
یوسف یزدانی گفت: در فاز نهایی این اجرا و در پایان قرار داد مذکور ، سراوان به شکلی اصولی ساماندهی شده و بدون هیچ نشانی از لندفیل و پسماند به آغوش طبیعت باز خواهد گشت.

وی در توضیح دیگر اقدامات شاخص شهرداری رشت در مدت سرپرستی خود به افزایش ظرفیت خطوط پردازش کود آلی شهرداری رشت اشاره داشت و گفت: خطوط جدید کود آلی استارت آزمایشی خود را آغاز کرده و با ورود شهردار منتخب افتتاح رسمی خطوط پردازش کود آلی را در برنامه خواهیم داشت.

وی همچنین پیشرفت احداث پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان با مساعدت مدیر کل منابع طبیعی. را مورد توجه قرار داد و گفت؛ پیمانکاران در حال کار هستند و در اینده نزدیک پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت آماده بهره برداری است و با اضافه شدن این پهنه سبز شهری سرانه فضای سبز شهر رشت از یک متر به هفت متر مربع خواهد رسید.

یزدانی هم چنین افتتاح پارک ابن سینا در متطقه دو شهری رشت. برگزاری دومین اجلاس بزرگ شهرهای مقاومتی کشور، برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج با عنوان جام رشت. تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت با همت معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهر رشت، تعریض جاده لاکان با همکاری اداره کل راهداری و همچنین
بازگشایی معبر در کمربندی شهید،مدرس رشت با همیاری دادستانی اشاره داشت و گفت: با این اقدام میدان امام حسین تبدیل به چهارراه شد و تردد معابر در این مسیر به روان سازی رسید.

یزدانی همچنین به افتتاح مرکز دیتا سنتر و مرکز کنترل در ساختمان شهرداری اشاره داشت و انعقاد قرارداد برای ساخت ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس در سطح رشت را نیز بعنوان بخشی از عملکردهای شهرداری در ماههای اخیر برشمرد.
علاوه بر آن مرمت ساختمان تاریخی شهرداری رشت و ساماندهی و ترمیم آسفالت و ایجاد فضای سبز در پایانه میدان گیل و
طرح استقبال از بهار، برپایی چند جشنواره گل و گیاه که مورد استفقبال گردشگران بود.
طرح جمعه های پاک و پاکسازی کلی محلات شهری در روزهای جمعه. برپایی جشنواره فیلم کوتاه ،کاشت۴هزار و ۵۵ اصله درخت، تملک محور سرگل به سعدی و تملک محور رودبارتان، اگآغاز به کار پروزه پستک، افتتاح مرکز ساماندهی سرای زندگی ، افتتاح ایستگاه شماره ۱۵ آتشنشانی رشت،
تبدیل وضعیت ایثارگران.
تسویه برخی پرداختهای معوقه شهرداری، انجام آسفالت خیابانهای اصلی و فرعی در امام خمینی پیر کلاچای ، خوش‌انس، شهرک مهر، کوی بیانی و بسیاری مناطق دیگر را از جمله اقدامات شهرداری رشت در ماههای اخیر اعلام کرد.

وی در پایان از حمایتهای استاندار دکتر عباسی تقدیر کرد
و ضمن تشکر از حضور مقامات حاضر در این همایش و گفت: بنده مدت سرپرستی شهرداری، هر چه در توان داشتم بکار گرفتم تا طبق عهدی که روز اول با خدای خود بستم در راه اعتلای شهر عزیز رشت بکوشم و کاستیهایی موجود داشته از کم سعادتی بنده بوده است.
وی از همراهی و همدلی همکاران خود در مجموعه بزرگ شهرداری رشت تقدیر کرد و برای شهردار منتخب آرزوی روزهای کاری درخشان و رو به توسعه نمود.

رحیم شوقی در مراسم معارفه شهرداری رشت گفت:

به حول و قوه الهی از امروز در کنار حمایتهای شورا با جدیت به انجام امور شهری رشت خواهم پرداخت/
اقدامات بعدی شهرداری رشت در ادامه مسیر اقدامات سرپرستی پیشین خواهد بود

رحیم شوقی در مراسم تودیع و معارفه شهرداری رشت با حضور استاندار و هیات همراه، نمایندگان شهر رشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان بلندپایه شهری حکم رسمی تصدی شهرداری رشت را دریافت کرد.
در ادامه جلسه، رحیم شوقی شهردار جدید رشت در جلسه معارفه خود که پیش از ظهر شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد گفت: تلاش میکنم تا به پاس اعتماد مدیران شهری، در مقام شهرداری رشت تمامی نیرو و دانسته های خود را در راه توسعه کلانشهر رشت بکار گیرم.

رحیم شوقی در این جلسه ضمن عرض ادب به حضار و درود به روان بنیانگذار انقلاب ، شهدای وطن و عرض احترام به مفاخر شهر رشت، از حضور استاندار و معاونت های سیاسی و عمرانی استاندار، همچنین حضور فرماندار رشت، نمایندگان مجلس، نماینده دفتر روحانیت ، مسئولان دستگاه قضایی حاضر در جلسه، نیروی انتظامی، پلیس راهور، خانواده شهدای حاضر در جلسه، همکاران مجموعه شهرداری رشت، مسئولان شهرستانهای استان گیلان حاضر در سالن و اصحاب رسانه گفت: در این جلسه به شهروندان اطمینان میدهم به پاس اعتماد اعضای شورای اسلامی در اصلح شناختن بنده در جایگاه شهردار رشت، در راه اعتلا و توسعه شهری رشت، حداڪثر توان خود را به کار گیرم.
رحیم شوقی گفت: به حول و قوه الهی از امروز در کنار حمایتهای شورا با جدیت به انجام امور شهری رشت خواهم پرداخت.
شوقی گفت؛ برنامه و مهمترین اولویتهای اجرایی شهرداری رشت از این پس شامل
اصلاح هندسی معابر شهری، ساماندهی و لندفیل اصولی در حوزه پسماند شامل آموزشهای شهروندی و تلاش در جهت فرهنگسازی مدیریت پسماند از مبدأ، ایجاد سلول های بهداشتی جدید و پیشبرد پروژه زباله سوز، تکمیل بهسازی سراوان،
تکمیل فرایند هوشمندسازی مراودات شهری، ایجاد برنامه های مدون در زمینه ممیزی املاک شهر،
همچنین تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، توجهات ویژه به مقوله زیباییهای بصری و مبلمان شهری استاندارد، تقویت و افزایش سرانه فضای سبز شهری در مناطق پنج گانه و توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق خواهد بود.

شهردار شوقی در این همایش ضمن تاکید بر حفظ کرامت همشهریان و لزوم دسترسی مستقیم شهروندان در راستای ارائه پیشنهادات و انتقادات در اسرع وقت گفت: رسیدگی به دغدغه های پرسنل شهرداری رشت نیز در راس امور شهرداری رشت قرار خواهد گرفت.
وی گفت شهرداری رشت خواهد کوشید در سایه حمایتی و نظارتی ارگانهای بالادست و با شفافیت کاری کامل امور محوله را بدون هدررفت زمان به نتیجه برساند.
وی گفت: به نوبه خود قدردان عملکردهای موثر سرپرست شهرداری رشت در ماههای اخیر هستم و اقدامات بعدی شهرداری رشت نیز در ادامه مسیر اقدامات ایشان خواهد بود.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است مدیر …