چاپ مطلب چاپ مطلب

یکی از سه نماینده گیلان امضای خود را از طرح استیضاح آخوندی پس گرفت

همای گیلان: محمدصادق حسنی یکی از نمایندگان رشت در مجلس دهم امضای خود را از طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی پس گرفت.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که فردا یکشنبه اول اسفندماه برای دومین بار از سوی نمایندگان با استیضاح مواجه می‌شود پیش‌ازاین امضای ۸۷ نماینده را مقابل طرح استیضاح خود می‌دید اما امروز شنبه سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم اعلام کرد برخی اعضای فراکسیون که متقاضی استیضاح آخوندی بوده‌اند امضایشان را پس گرفته‌اند. بر اساس اعلام بهرام پارسایی به دنبال پس گرفتن تعداد امضاها در حال حاضر متقاضیان استیضاح وزیر راه به زیر ۳۰ نماینده رسیده است.

دراین‌بین سه نماینده گیلان در مجلس یعنی محمدصادق حسنی نماینده رشت، محمود شکری نماینده تالش و ولی‌الله داداشی نماینده آستارا بین متقاضیان استیضاح عباس آخوندی بودند.

ازآنجایی‌که محمدصادق حسنی نماینده رشت در مجلس عضو فراکسیون امید است یکی از نمایندگانی است که فردا رای به مخالفت با استیضاح خواهد داد.

حسنی دقایقی پیش در گفت‌وگویی تائید کرد که طبق تصمیم فراکسیون امید امضایش را پس گرفته است.

این نماینده رشت در مجلس با ذکر این نکته که تلاش نمایندگان فراکسیون امید همدلی با دولت برای رفع مشکلات مردم است گفت: با توجه به توضیحات ارائه‌شده و وعده‌های مطرح‌شده برای حل مشکلات مدنظر نمایندگان امضاکنندگان طرح استیضاح بنده امضای خود را از این طرح پس گرفتم و امیدوارم در مدت باقیمانده آقای آخوندی موفق شود  کمبودهای بخش راه و شهرسازی که در کوتاه‌مدت امکان حل شدن دارند را برطرف کند و برای مشکلات اساسی‌تر برنامه‌های جامع‌تری داشته باشد./گیل نگاه

برای عضویت در کانال همای خبر کلیک کنید

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …