چاپ مطلب چاپ مطلب

یک نفربر زرهی وارد صومعه‌سرا شد

فرمانده سپاه پاسداران صومعه‌سرا از ورود ۱ نفربر زرهی برای امدادرسانی به مناطق صعب العبور برفی این شهرستان خبر داد.براساس این خبر و به نقل از به گزارش واران  سرهنگ کیاء عاشوری با اعلام اینکه این نفربر از استان اصفهان برای امدادرسانی به مناطق برف‌زده صومعه‌سرا آمده است، اظهار داشت: طی روزهای آینده یک نفربر دیگر نیز وارد این شهرستان می شود.

18-12-1391_IMAGE6349842963708824101

وی یا اشاره به مسدود شدن راه های مواصلاتی برخی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا درپی بارش شدید برف و کولاک گفت: پس از مشاهده این وضعیت مبنی بر محصور شدن اهالی چندین روستای صومعه‌سرا در برف و وجود شرایط بحرانی در این مناطق، ۱ دستگاه نفربر به منظور امداد رسانی به منطقه اعزام شدند.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا اظهار داشت: نفربرهای سپاه برای کمک رسانی، حمل غذا و سوخت به مناطق صعب العبور و رساندن بیماران در این مناطق استفاده می شود.

عاشوری ادامه داد: بسیجیان تولم شهر طی اقدامی تمام درختان این شهر را که در زیر برف در حال شکسن بودند پاکسازی کردند.

وی افزود: بسیجیان گردان امام حسین در دهستان کسما، دهنده، شارم و زرکام سقف چندین خانه که متعلق به سالمندان بود را برف روبی کردند.

About

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …