چاپ مطلب چاپ مطلب

یک هنرمند لاهیجانی به مقام استادی در خط  نستعلیق نائل شد

درچهارمین دوره از ارزشیابیهای استادی خوشنویسی بر اساس رای شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران یک هنرمند از لاهیجان به مقاماستادی در خط نستعلیق دست یافت.

alireza beigmohammadi

 شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران درچهارمین دوره از ارزشیابیهای استادی خوشنویسی و در پی بررسی های کارشناسی و برطبق اساسنامه و آئین نامه های مربوطه مراتب استادی ۱۶ هنرمند خوشنویس را از میان ده ها متقاضی ارزشیابی خط نستعلیق اعلام کرد که در این میاننام علیرضا بیگ محمدی  از لاهیجان نیز به چشم می خورد.

علیرضا بیگ محمدی متولد۱۳۴۹ لاهیجان و دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات است . وی هم اکنون یکی از اساتید انجمن خوشنویسان لاهیجان می باشد و در این مرکز به اموزش مشغول است.  بیگ محمدی با اخذ مدرک ممتاز و فوق ممتازخوشنویسی و هم اکنون نیز با کسب مقام استادی به افتخارات خود و همچنین شهرستان افزوده است .

وی تاکنون توانسته مقام اول جشنواره خوشنویسی دکتر معین درسال ۸۶ و مقام دوم جشنواره تجلی افتاب رشت را در سال ۸۶ ، مقام سوم جشنواره خوشنویسان شمال غرب کشور را در سال ۸۷ ، نفر برگزیده جشنواره ملی یزد در سال ۸۷ و نفر برگزیده جشنواره رضوی مشهد را در سال ۹۲ کسب نماید.

لازم بذکر است ساسان گل بستانی فرد و محمد رضا پژند دو تن از هنرمندان لاهیجان نیز قبلاً به مقام استادی نائل شده بودند.

 

About

Check Also

نخستین رویداد ملی عکس لاهیجان با اعلام نفرات برگزیده پایان یافت

نخستین رویداد ملی عکس لاهیجان با اعلام نفرات برگزیده پایان یافت همای خبر – اختتامیه …