چاپ مطلب چاپ مطلب

یک گیلانی مدیرکل شورای فرهنگ عمومی کشور شد

همای گیلان:اسماعیل شفاعی معاون اسبق اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هفته گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب شد.

به گزارش گیل و دیلم، روز یکشنبه این مدیر موفق گیلانی به پاس ۶ سال مدیریت در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد تکریم و تودیع قرار گرفت.
شفاعی در مراسم معارفه که روز گذشته که با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار گردید گفت: مسئولیت سنگینی به عنوان شورای فرهنگ عمومی و دبیرخانه شورا بر عهده داریم و همه می دانیم که این مجموعه یک مجموعه هم افزاست و داشتن حداکثر روابط عمومی و حداکثر ارتباطات از مشخصه های اصلی کارکنان ، مدیران و مسئولین دبیرخانه است.

شفاعی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که «اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است» تأکید کرد: اگر نیت ها را خالص کنیم و همت ها را کنار هم بگذاریم، عنایت الهی به مدد می آید و دستاوردهای بزرگ به وجود می آید.

شایان ذکر است که اسماعیل شفاعی پیش از این بمدت ۶ سال معاون اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود.

وی همچنین مدیرکلی امور استان های نهاد کتابخانه های کشور و معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان را نیز در کارنامه دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …