به گفته صادق پور، قرارداد شهرداری برای انجام آسفالت در سال جاری ۱۲۰ هزار مترمربع با مبلغ ۵۵ میلیارد تومان است که ۱۰۲ هزار مترمربع انجام و ۱۸ هزار مترمربع دیگر نیز به زودی انجام می‌شود.

همای خبـر-  صادق صادق‌پور شهردار لنگرود امروز در گفت و گو با لنگرخبر با اشاره به مطالبات مردم در خصوص آسفالت معابر اصلی و کوچه‌ها اظهار کرد از اول سال جاری تاکنون ۱۰۲ هزار مترمربع آسفالت و روکش آسفالت در معابر اصلی و کوچه‌های لنگرود صورت گرفته است.

به گفته وی، قرارداد شهرداری برای انجام آسفالت در سال جاری ۱۲۰ هزار مترمربع با مبلغ ۵۵ میلیارد تومان است که ۱۰۲ هزار مترمربع انجام و ۱۸ هزار مترمربع دیگر نیز به زودی انجام می‌شود.

شهردار لنگرود یکی از دلایل تاخیر در انجام آسفالت معابر را مشکل در تامین قیر دانست و گفت: مشکل تامین قیر صرفا مربوط به شهر لنگرود نیست و دیگر شهرداری‌ها نیز با این مشکل مواجه هستند ولی تلاش کردیم با پیگیری‌های مستمر، قیر را تهیه و مناطق مهم شهر را آسفالت یا روکش آسفالت انجام دهیم.

صادق‌پور یکی از دلائل‌عدم انجام آسفالت و وجود کنده کاری‌ها در برخی مناطق شهری را مربوط به برخی ادارات دانست و بیان کرد: برخی ادارات حفار مانند آب و فاضلاب، گاز، برق و مخابرات برای انجام پروژه‌های خود نیاز به کنده کاری در معابر اصلی دارند که بعضا ممکن است زمان بر نیز باشد و شهرداری نیز نمی‌تواند در این خصوص اقدامی انجام دهد ولی بعد از اتمام پروژه نیز همان ارگان باید مناطق کنده کاری شده برای پروژه خود را آسفالت کنند که این مورد نیز از دیگر دلائل کنده کاری طولانی مدت در برخی مناطق است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ معابر اصلی و کوچه در لیست انجام روکش آسفالت است، افزود: در تلاش هستیم که تا یک ماه آینده حدود ۲۰ هزار مترمربع از مناطق مختلف شهر لنگرود را آسفالت یا روکش آسفالت کنیم که امیدواریم شرایط آب و هوایی نیز برای انجام این کار مساعد