چاپ مطلب چاپ مطلب

۱۷۰ نفر امسال کمتر سوختند آخرین آمار مصدومان اورژانسی چهارشنبه پایان سال کشور «۴۲۵ مجروح»

مدیر روابط عمومی درمان وزارت بهداشت گفت: تعداد مجروحان چهارشنبه پایان سال کشور براساس آمار اورژانس به ۴۲۵ نفر رسید که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۱۷۰ مجروح بودیم.براساس اعلام پزشکی قانونی نیز سه نفر در چهارشنبه سوری سال ۹۲ جان باختند.

139212271022094492371893

  با اشاره به افزایش مصدومان چهارشنبه پایان سال به تعداد ۴۲۵ نفر اظهار داشت: ۱۵۸ نفر از این افراد در محل مورد مداوا قرار گرفتند و ۲۶۵ مجروح دیگر برای درمان بیشتر به بیمارستان‌ها انتقال یافتند. در این راستا ۳۴۶ نفر از مجروحان مرد و ۷۹ نفر از این مجروحان زن هستند.

مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت بیان کرد: این آمار ۴۲۵ مجروح چهارشنبه پایان سال مربوط به آخرین آمار اورژانس کشور است و احتمال دارد که مجروحان و مصدومان دیگری باشند که خودشان به‌صورت مستقل به مراکز درمانی مراجعه کرده باشند.

دهقانی خاطرنشان کرد: بیشترین آسیب‌ها به چشم، گوش و در مجموع به صورت افراد وارد شده است. براین اساس طبق آمار چهارشنبه سال گذشته اورژانس که ۵۹۵ مجروح گزارش شده بود که شاهد کاهش ۱۷۰ مصدوم چهارشنبه امسال بودیم.

پسربچه ۸ساله، قربانی چهارشنبه آخر سال تهران

سردار حسین ساجدی‌نیا رئیس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح آخرین وضعیت چهارشنبه پایان سال به مرگ یک پسربچه ۸ساله در شهرک راه‌آهن اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه ۲۷ اسفند یک پسربچه ۸ساله به‌دنبال انفجار کپسول گاز در آتش جان خود را از دست داد.

بیشترین حوادث چهارشنبه پایان سال در مناطق ۱۰، ۱۱ و ۱۲ پایتخت

فتح‌الله تیموری معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی گفت: بیشترین حوادث چهارشنبه پایان سال نیز با ۵۰ مورد در مناطق ۱۰، ۱۱ و ۱۲ رخ داده است.

سه نفر در چهارشنبه‌سوری سال ۹۲ جان باختند

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در حوادث چهارشنبه‌سوری شب گذشته (۲۷ اسفند ۱۳۹۲) یک پسربچه ۱۲ساله در شهر تهران و دو مرد ۲۸ و ۲۵ ساله در نظرآباد استان البرز جان خود را از دست دادند.

اجساد دو نفر (پسربچه تهرانی و یکی از دو نفر استان البرز) برای تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی استان‌های تهران و البرز ارجاع شده‌اند. متوفی دوم شهرستان نظرآباد در بیمارستان فوت شده و تا لحظه تنظیم این گزارش به پزشکی قانونی ارجاع نشده است./تسنیم

انتهای پیام/*

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …